Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om Staff medlemskab


Supreme

Recommended Posts

Ingame navn: Offensimentum
SteamID: STEAM_0:0:21739064

IRL Navn: Philip Svendsen
Alder: 17-05-99 17 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været Super-admin på den tideligere pixie Dark-rp server, inden den blev lukket ned og har også været mod på Zypros serveren.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Hvorfor i skal vælge mig? Fordi jeg er enestående person og jeg har erfaringer med Staff i en Dark-rp server og jeg har en unik personlighed til at sprede glæde på serveren, jeg er nok lidt mere kvalificeret end andre da jeg har erfaring men også fordi jeg er så åben og ka godt lide at snakke med andre mennesker.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab til det men har ikke så meget erfaring igen med det.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg bruger for det meste kun min mic i engelsk og danske server, og ja jeg kan skrive flydende dansk og snakke det så velt også engelsk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed for at være på fra ca kl 16 af hver dag i weekenden nok før indtil ved 23 tiden i hverdagen.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en frisk glad og positiv dreng det meste af min tid og har kun løst til at sprede det videre til andre spiller :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.