Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Maba8


N.W.A Maba8

Recommended Posts

Ingame navn: Maba8


SteamID: https://steamcommunity.com/id/maba8/


IRL Navn: Marius Bay


Alder: 15 født i 2001.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admins på et par andre servers, det har dog kun været DarkRP, så derfor har jeg en del erfaring med commands, regler osv...

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ved hvordan man skal opføre sig som staff. Jeg tilbringer rigtigt meget tid på serveren. Jeg har haft en del erfaring med at være admin. Jeg kan godt se hvem der har ret og hvem der ikke har. Min mic er helt i top så alle kan høre klart hvad jeg siger. Jeg respektere alle på serveren. Jeg er på mange timer om dagen (og natten). Jeg kan godt reglerne. De gange hvor jeg har fratrådt admin har serveren b.la. Lukket, Ikke godt staff osv..

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps! Har brugt dem meget da jeg selv har erfaring med admin på andre servere, så kan godt alle commands.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan godt snakke flydende dansk, og min grammatik er på plads. Min mic er også i top stand.

Kan også snakke flydende Engelsk, og skrive det, hvis det bliver nødvendigt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan være på alle dage efter kl 12:10 - 14:40 til kl ca 23:00. Og har mulighed til at være aktiv mange timer om weekenden.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nope tror det var det hele ;)

 

Tak for din tid (den der læser dette) ;) Fortsat god dag/aften - Marius

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Kort ansøgning.
  • Har ikke set dig før.
  • Ellers lyder du meget flink.

Har lagt mærke til at ham der buzz19, blev lavet idag for 2 timer siden, ligesom din ansøgning, vil ikke spille mig klog i det her, men hvis det er dig så, tror jeg vidst godt de kan se din ip, som bare giver mindre chance til din ansøgning.

Men held og lykke! :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Kaninoz said:

-REP

  • Kort ansøgning.
  • Har ikke set dig før.
  • Ellers lyder du meget flink.

Har lagt mærke til at ham der buzz19, blev lavet idag for 2 timer siden, ligesom din ansøgning, vil ikke spille mig klog i det her, men hvis det er dig så, tror jeg vidst godt de kan se din ip, som bare giver mindre chance til din ansøgning.

Men held og lykke! :D 

Buzz19 spiller inde på serveren meget tit, ;) Og jeg er vip og har spillet her inde i lang tid vi må jo bare ikke have stødt på hinanden ;) men ellers tak for kommentaren.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutes ago, N.W.A Maba8 said:

Buzz19 spiller inde på serveren meget tit, ;) Og jeg er vip og har spillet her inde i lang tid vi må jo bare ikke have stødt på hinanden ;) men ellers tak for kommentaren.

Det kan du have ret i, synes bare det var lidt mærkeligt :P

Men, hvis du kunne ligge lidt mere på din ansøgning, så vil jeg med glæde smide et +rep :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Kaninoz said:

Det kan du have ret i, synes bare det var lidt mærkeligt :P

Men, hvis du kunne ligge lidt mere på din ansøgning, så vil jeg med glæde smide et +rep :) 

 

Just now, Kaninoz said:

Det kan du have ret i, synes bare det var lidt mærkeligt :P

Men, hvis du kunne ligge lidt mere på din ansøgning, så vil jeg med glæde smide et +rep :) 

Jo tak tænker over nogle ting ;) fortsat god aften ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.