Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - FanZeGamer


FanZeGamer

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: FanZeGamer [DK] #Ass


SteamID: STEAM_0:0:61754416


IRL Navn: Oliver. 


Alder: jeg er 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej det har jeg dog ikke men har spillet på rigtig mange forskellige rp server

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Da jeg elsker at hjælpe folk og syndtes det kunne vær fedt at være en staff er osse selv blevet meget godr venner med nogle af moderatorne og admins og har købe mange penge her på serveren

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg dog ikke men tænker at måske en af jer kunne lære mig det. Det kunne være mega fedt

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg bruger altid min mic og snakker og skriver dansk flydende og det samme med engelsk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på næsten vær dag alle 7 dage fra 15,15 og til 22 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: har ansøgt før

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.