Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - MWL Hyper


Mateo

Recommended Posts

Ingame name: MWL Hyper

 

Steam id: STEAM_0:0:81159323

 

IRL name: Oliver Bang

 

Alder: Jeg er 13 om en måned.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været mod på 1 Gmod Dark RP server (jeg var mod på Zypress) hvor jeg har lært hvordan det er at være mod på en Dark RP server, så ville sige jeg har en smule erfaring med mod.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  men i skal vælge mig som jeres næste mod, fordi jeg er en glad og positiv person, som tager tingene seriøs når de skal tage seriøs, men der skal også være plads til lidt sjov. Jeg ved godt hvordan man er mod på en Dark RP server, så er altid klar på en case eller 2, og kan også en del regler. Er også en person som ville alle det bedste, så for et eksempel hvis der er en der har irriteret mig tidliger, og derefter kommer i case med mig, ser jeg mellem fingerne det han gjorde før, hvis han ikke er skyldig i casen. Og igen så er jeg en frisk og positiv person.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har en del erfaring med ULX, da jeg har været mod på 1 server som er Dark RP server, det er lang tid siden da jeg har spillet på zypress efter jeg fandt jeres server. skal måske lige genopfriske dem hurtigt. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan skrive og snakke dansk flydende, har også godt kendskab til engelsk, men ville helst snakke det end skrive det. Da jeg også kan skrive og snakke flyende. Bruger meget tit min mic ingame, da jeg syntes det gøre spillet mere virkeligt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i 6 klasse så har gode muligheder for at komme online en del timer om dagen.

Mandag - 17:30 - 22:00

Tirsdag - 14:00 - 22:00

Onsdag - 14:00 - 22:00

Torsdag - 17:30 - 22:00

Fredag - 13:00 - en gang om natten

Lørdag - En gang om dagen til en gang om natten

Søndag - En gang om dagen - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Mit navn er Oliver og bor i fuglebjerg som er en lille by mellem slagelse og næstved. har en lillebor og far og mor selvfølgelig. Går også til fodbold Mandag og Torsdag. Vil gerne være en del med i nato fordi i har det super sjovt nogen gange. Da i lavede det der med radiobilerne, det var sjovt.

 

-MWL Hyper

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.