Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Blob


Blob

Recommended Posts

Ingame navn: Blob.
 

SteamID: STEAM_0:1:65760369
 

IRL Navn: Mit rigtige navn er Marcus.

 

Alder: Jeg er født d. 30 - 07 - 01, så jeg er femten år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja! Jeg har en del erfaring inden for jobbet som admin og ved derfor også hvordan det hele fungere. Jeg var admin på Grand Theft Gmod i omkring 2 måneder, før de så valgte at lukke ned. Jeg har også været admin på en gammel server ved navn ZreakRP, og en del andre små servere.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Hvorfor i skal vælge mig som moderator?:

 

* Fordi jeg ved hvordan man skal opføre sig på serveren.

* Fordi at jeg tilbringer stort set alt min tid på serveren.

* Fordi at jeg har kendskab til stort set alle regler.

* Fordi, at jeg har grammatikken på plads, så alle spillere vil kunne forstå mig hvis jeg bliver nødt til at kommunikere med dem via chat, i cases osv..

* Jeg kan skelne mellem hvad der er rigtigt og forkert.

* Jeg forholder mig rolig i admin sager, og har god tålmodighed, så jeg har tid til at lytte på begge spilleres historie.

* Jeg har erfaring indenfor at være admin på andre servere tidligere.

* Mit hovedmål er at opnå størst tilfredshed blandt alle spillere.

* Jeg holder tonen ordentlig, og udviser respekt overfor alle spillere.

* Sidst jeg fratrådte som admin var frivilligt og ikke på grund af brud på regler eller lign.

 

Hvad der gør mig mere kvalificeret end de andre?:

 

Jeg har spillet Garry’s mod i 990 timer og har spillet det siden 2014 (på flere forskellige accounts), hvor jeg har været serverejer, "tester" ved opstarts server og fungeret fint som admin.

 

I skal vælge mig frem for de andre, fordi at jeg kan bidrage positivt til spillernes spilleroplevelse, jeg er aktiv og god til at hjælpe og guide folk.

Jeg kan blive trusted blandt andet med min alder, men også grundet min erfaring. Jeg har erfaring og en bred viden omkring ULX.

I skal også vælge mig fordi jeg kan bidrage med ideer til serveren så den fortsat udvikler sig og gør det federe for spillerne på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja! Jeg har en del erfaring med ULX, og kan alle kommandoer, da jeg som sagt har været admin en hel del gange før.

Jeg har også haft min egen server, hvilket ikke rigtigt blev til noget stort, men som jeg til gengæld lærte jeg en hel masse nyt af det, herunder en masse nye kommandoer til ULX.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg er pæredansk og kan derfor selvfølgelig snakke dansk flydende jeg bruger næsten kun min mikrofon og har også mulighed for at snakke og skrive engelsk, hvis det altså bliver nødvendigt.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Tænke lidt, at det ville være nemmest at lave et skema over hvornår jeg har mulighed for at komme på.

 

Mandag: 16.00 - 22.00.

Tirsdag: 15.30 - 22.00.

Onsdag: 16.00 - 22.00.

Torsdag: 15.00 - 22.30.

Fredag: 11.00 - 00.30 - 04.00

Lørdag: 12.00 - 00.30 - 04.00
Søndag 10.30 - 22.00.

Ferier o. lign : 11.00 - 00.30 - 04.00
 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Næhh... Det var det. Håber i vælger mig, det vil i ihvertfald ikke fortryde ;)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.