Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lorte gris DFG Mod Ansøgning


Mikkel

Recommended Posts

Ingame Navn: Lorte gris DFG

 

SteamID: STEAM_0:0:68745795

 

IRL Navn: Mikkel .

 

Alder: 13 år bliver 14 den 10 april 2017.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har meget erfaring inde for Minecraft: da jeg har ejet 2 Minecraft server (som ikke bliv til så meget) og har også været mod på en gmod server. så jeg kan lidt det med at hver admin/mod  (ved godt at det er noget andet på en gmod server) men det er jo nok det samme med med at man skal stoppe dem det ikke kan RP f.eks RDM CDM RDA de skal jo ikke bare kunde løbe/køre og ødelægge det for os andre som godt kan RP (IKKE HATE TIL ADMINS DE GØR DET PISSE GODT)

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

 

Har spilet meget inde på serveren. elsker at hjælpe folk og kommer til at spille meget der inde på stavox og syndes det er den fedeste server jeg nogle sende har sandt mine fødder på. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:,

En lige smule da jeg har været mod på en gmod server (Som det lukket efter Ca. 5 uger)  men skal nok øve mig lidt mere da jeg syndes det er lidt svært. men det skal nok komme. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Skriver ikke så meget da er ordblind så kommer mest til at bruge min mic man kan godt skrive vis der er nødvending. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan hver inde på disse tider. 

Mandag: 17:10 til 21:30

Tirsdag:  17:10 til 21:30

Onsdag: 17:10 til 21:30

Torsdag: 17:10 til 21:30

Fradag:  17:10 til 12:30

Lørdag: 12:00 til 12:30

Søndag: 12:00 til 21:30

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er ordblind man kan godt skrive rimelig godt så det bliver ikke et popelem.

Så er klar til at hjælpe:D

 

Håber i ville vælge min ansøgning ved godt at den ikke er en lag ansøgning:|

Lavet af Lorte gris DFG/Mikkel :DxD

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.