Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


tobiaz rk

Recommended Posts

Ingame navn:tobiaz rk 
SteamID:http://steamcommunity.com/profiles/76561198100882247/ 
IRL Navn:tobias 
Alder:12 13 den 1 oct 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:admin/owner på en server hvor der var 1-20 inde vær dag 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:jeg er noget for mig selv jeg har forståelse for andre mennesker jeg er god til at tage ting alvorligt

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:nej

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:ja til at snakke flydende og er og ret god til skriftligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 3-7 8 stykker

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:jeg har været vip 2 gange har købt penge og jeg er den største fan af den her server og det synes jeg at alle skal være=D mvh tobias

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!!!

 

  • Har aldrig nogensinde set dig på nogle af de to servere
  • Ekstremt kort ansøgning 
  • Rodet ansøgning
  • Der står i skabelonen at ingen af spørgsmålene skal besvares med ja/nej svar, hvilket du gør her 'Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:nej' 
  • Har ingen erfaring med ULX
  • At du skriver du har købt V.I.P 2 gange nede i din 'Anden relevant information du synes vi skal vide' hvad har det med ansøgningen at gøre?

ELLERS HAR JEG IK ANDET AT SIGE END, PEACE OG HELD OG LYKKE!

 

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.