Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Johns staff ansøgninger


Joness

Recommended Posts

Ingame navn:John GA
SteamID: STEAM_0:0:82365284
IRL Navn:Lasse 
Alder:13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har ikke den største erfaring. Men har nogle få erfaring fra bla Pablos server.Hvor jeg blev admin/mod hvor jeg
lærte at bruge nogle få comands.

Jeg har været admin på en csgo server (EpicFail) som er en rimelig stor server.
Jeg har været vagt på nogle få minecraft server hvor jeg havde adgang til nogle få comands inde for ban,kick,mute og jail.
Men jeg har ejet en lille minecraft server hvor der var 10 til 20 inde dagligt.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg har spillet rimelig meget inde på stavox og har været i nogle del cases. Hvor admin/mod bare gik
når man havde forklarede situation. Jeg vil rigtig gerne være den admin/mod som alle er glade for.
Vis der er en case hvor nogle jeg kender har lavet noget dumt er jeg ligeglad om jeg kender dem
så er det bare som en normal player som jeg ikke kender. Jeg vil gå 210% ind for det arbejde jeg laver.
Vis jeg har begået en fejl så tør jeg godt at stå ved den også rette op på sagen.
 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Desværre har jeg ikke den største erfaring har stadig den smule fra den lille server jeg var på men jeg har læst lidt op på diverse commands som jeg nu har kunne læse op på.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg kan snakke dansk flydende. Og er født i danmark. Jeg bruger min mic hver gang jeg kan.
Vis den ikke virker så køber jeg en ny.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: kl.2-4 og en time om aften
Tirsdag: kl.3-5 og en time om aften
Onsdag: kl.3-5 og en time om aften 
Torsdag: kl.3-5 og en time om aften
Fredag: kl.2-4 og 4-5 om aften
Lørdag: kl.8-1 og måske en time om aften
Søndag: kl.8-1
Men der selvfølig nogle dage jeg ikke kan hvor jeg skal noget.
Dog vil jeg selfølig sætte serveren som første prioritet.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
nej

 

Tak fordi i brugte jeres tid på at læse min ansøgning
forsat god dag :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.