Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stavox Content Downloader [Linux]


Smlfn
 Del

Recommended Posts

Vi compiler faktisk en debian pakke allerede (https://stavox.com/downloader/linux-x64/stavox-content-downloader_4.2.1_amd64.deb), og jeg har før haft den oppe på AUR (Arch User Repository), men fjernede det igen, da jeg ikke gad maintaine det.

Men har jo sådan set koden, og Steam Deck kommer jo til at køre Arch, så det kunne vi nok ret let lave.

Har ikke tid lige nu, men når den kommer ud, skal jeg nok kigge på det.

 

Trixx har vidst lavet en del ift. Linux support, og lige nu arbejder Dispy på MacOS (ARM) support.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt at se!

Sidst jeg manglede en Debian-pakke af content-downloaderen synes jeg ikke jeg kunne finde den, men fedt den er kommet siden.

Inde på content-downloader siden kan jeg også se, at Linux står til at være "Available soon". Er det en beta pt.?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Ed Sheeran skrev:

Sidst jeg manglede en Debian-pakke af content-downloaderen synes jeg ikke jeg kunne finde den, men fedt den er kommet siden.

Har haft den i lang tid, men jeg har bare ikke like vist at den eksisterer noget sted på siden... lol

 

 

3 timer siden, Ed Sheeran skrev:

Inde på content-downloader siden kan jeg også se, at Linux står til at være "Available soon". Er det en beta pt.?

Det er ikke en beta, jeg har bare ikke fået tilføjet den på siden

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.