Hop til indhold
Stavox

[Solved] Man bliver jailed for at lave en fejl


okre

Recommended Posts

Ingame navn: Auu Hardi

Jeg callede admin, men da admin kom sagde han "Hvis der ikke er noget galt så bliver du jailed i 5 min" Det er satme dårlig service. Så burde de ikke være staff hvis de ikke kan vente 2 min på min call. Lige meget om jeg så havde lavet en fejl, ved at calle admin hvor der ikke var noget galt men jeg troede det! 

 

 

Denne klage går til alle admins på serverne!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi får så mange cases der handler om RDA, og omkring 90% af dem, er slet ikke RDA.

Derfor er flere af os begyndt på, at give jail, hvis folk kalder admin uden grund.

Du siger at det er dårlig service, men du skal så samtidigt overveje, at vi arbejder gratis, og for at hjælpe folk.

Når folk kalder uden en ordentlig grund, spilder det vores tid, og forhindrer os i at hjælpe folk som rent faktisk har brug for hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se det er træls hvis man ser det fra din side af sagen, men hvis du tænker over hvor mange spillere, der daligt er og hvor mange der caller admin, hver gang de enten bliver arrested eller dræbt eller hvis der i det heletaget bare sker noget, så er jeg sikker på at du også kan se det fra staffs side af sagen og se at hvis man skal gå tilbage til de samme cases, som der ikke er hold i dag ud og dag ind, så er jeg sikker på at du også forstår at vi bliver nød til at gøre noget ved dem som caller uden grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

I arbejder gratis ja, men jeg er 110% sikker på at i selv har valgt det. Så du behøves ikke nævne det. 

Jeg synes bare stadig at det er forkert at jaile folk hvis de laver en fejl. Det tager alligevel også kun 1-2 minutter så..

 

Ellers laver i jeres arbejde fint. Synes bare i skal stoppe med at jaile da det stopper folk i at calle jer selvom der er noget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, okre said:

Synes bare i skal stoppe med at jaile da det stopper folk i at calle jer selvom der er noget.

Det er helt fint du syntes det, men lige pt er det noget, som vi har erfaret virker bedst. Kan godt se at det måske skræmmer nogle til at lade være med at calle admin, men det er jo også lidt er ideen ved det, så man kun caller hvis det er nødvendigt, folk ved jo godt selv om det er nødvendigt eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.