Hop til indhold
Stavox

[Solved] En træls oplevelse med Cqmbo


MathiasUP

Recommended Posts

Hej, mig og mine venner har nu oplevet at Cqmbo tit bøjer regler til sin egen fordel, vi mener også at han lader personlige meninger gå ud over casen, at i den forstand at jeg nok ville havde lavere chance for at vinde en case med ham, end hvis det havde været en Cqmbo godt kunne lide om samme emne. Føler også at han godt kan være selvglad og provokerende, og de tilfælde kan man godt blive sur og så banner han fordi han ikke kan tåle at høre sandheden i forhold til det andre admins, og hvis han er utilfreds med hvad man siger for man ban med det samme. Vi mener også at han ikke kan håndtere når han ikke får ret. Håber i vil tage i mod min klage, ved godt i ikke kan bruge den til at det store, men syntes stadig i skal havde det i mente.  Mvh. MathiasUP

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, MathiasUP skrev:

i mener også at han lader personlige meninger gå ud over casen, at i den forstand at jeg nok ville havde lavere chance for at vinde en case med ham, end hvis det havde været en Cqmbo godt kunne lide om samme emne

Jeg lader ik personlige meninger gå ud over cases jeg har med dig eller en anden. 

 

9 minutter siden, MathiasUP skrev:

Føler også at han godt kan være selvglad og provokerende, og de tilfælde kan man godt blive sur og så banner han fordi han ikke kan tåle at høre sandheden i forhold til det andre admins, og hvis han er utilfreds med hvad man siger for man ban med det samme. Vi mener også at han ikke kan håndtere når han ikke får ret

Jeg kan sagtens tåle at høre sandheden.
Den sidste case jeg havde med dig som jeg kan huske er den case hvor du fik et ban af mig. Men ik selv jeg er selvglad eller provokerne. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for klagen.

For det første, så husk lige at følg skabelonen

For det andet, så hvis du ikke har en specifik situation, hvor du mener at Cqmbo har abuset sit rank, så skriv til mig på Discord i stedet for.

Jeg lukker klagen, da der ikke er en specifik situation jeg kan forholde mig til, og derfor kan jeg ikke gøre meget mere lige nu. Jeg tager det du har skrevet videre, og er noget vi nok skal kontrollere løbende.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.