Hop til indhold
Stavox

[Solved] Delay på at trække store våben op. Og andet.


Pablo Escobar

Recommended Posts

Hejsa!!!

 

Jeg tænker at hvis vi skal gøre det så realistisk som muligt, så ville det være en god ide at sætte delay på store våben. Hvad mener jeg?

Jeg synes simpelthen at det ikke passer ind når jeg er politi og vil stoppe en person. Idet at han så tager en M82 ud før jeg overhovedet når at reagere. Det svarer til at tage en kæmpe stok ud af lommen. Jeg synes at på så store våben skal der være et halvt sekund delay før de kan skyde. Sådan så politiet har en chance. Pistoler og SMG's kan forblive som de er da de er rimelig små. Men M4/AK/M82 Osv... Der burde være delay.

 

Ligenu på stavox kan du tage en m82 op og skyde betjenten ude at han overhovedet ligger mærke til det. 

 

Udover det så læste jeg også et eller andet sted noget om håndjern og bøder. Det er også en god ide, men man skal også tænke uden for boksen. Hvad er ulemperne ved dette? Hvad kan gøre for at det bliver lige fair? Skal det være muligt at bryde ud. osv... 

 

Det mig forslag går ud på er delay på store våben og håndjern.

 

 

EN ANDEN TING ER: Ville det ikke være fedt at hvis man får våbenlicens så kan man rent faktisk se våbnet på en ryg. Har haft det på min server, og jeg kan love dig for at det ser fedt ud. Den kan dog ødelægge rp'en hvis man ikke tænker ud af boksen igen. Noget som staff må tage op.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, [EBP] Emil said:

Det er også først tilføjet for nyligt

Så må det havde været mens jeg var væk. Fordi efter min stationær døde har jeg været AFK (Har spillet på stavox med bærbar og det gør jeg stadig). Så må det havde været i mellem der.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.