Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Emoyly


fred501n

Recommended Posts

Hejsa. Jeg vil starte med at sige at jeg lavede en helt masse fejl da jeg spillede på jeres server. Men hvad Emoyly gjorde var fuldstændig uacceptabelt. Jeg svinede en masse admins til, som jeg indser var uffateligt dumt, og jeg ønsker ikke unban da det ikke er muligt. Men at han vælger at true mig med min adresse, og skriver til flere firmaer som G4S at de skal ringe til mig, og sender beskeder til mig og ringer til mit personlige nummer. Det er fuldstændig uacceptabelt!!! Jeg syntes det er forfærdeligt at gøre sådan noget!!!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Nåh det kan du ikke huske eller hvad. Ja det er også lang tid siden nu, men du ringede til mig, og truede med at skrive til mine forældre og så videre. Fuldstændig latterligt at en med din stilling gør sådan noget

 

Jeg hedder Frederik, og jeg syntes sgu ikke det er så sjovt at modtage op til 5 opkald om dagen fra firmaer der har fået at vide jeg gerne ville kontakte dem. Pisse barnligt hvis du spørger mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder godt nok også lidt øv, men jeg kan altså slet ikke huske hvem du er, og jeg tror simpelthen ikke det er noget jeg kunne finde på at gøre.

Men hvis nogen har valgt at ringe til dig så meget, tror du så ikke det er fordi du har provokeret dem til at gøre det? (Det gør det jo selvfølgeligt ikke okay)

Hvor skulle jeg i øvrigt have dit nummer fra?

Hvis firmaer ringer til dig og forsøger at sælge dig ting, kan du bare tilmelde dig Robinsonlisten btw https://www.borger.dk/bolig-og-flytning/beskyttelse-mod-reklamer/Robinsonlisten-markedsfoeringsbeskyttelse

Om ikke andet har det jo intet med Stavox at gøre. Jeg ved med sikkerhed jeg aldrig har spurgt G4S om at ringe til nogen anyways, så tænker du måske har fat i den forkerte 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.