Hop til indhold
Stavox

[Solved] Rp


Bente

Recommended Posts

1 hour ago, Simwii said:

Hvis man skulle vente 5 min med at respawne, hvad skulle vi som staffs så gøre ved fx. En RDM case?

Tænker at i vil kunne få en command til genoplivning. 

 

Altså fin nok idé, men jeg tænker at det kun skal være når der er mindst 2 læger online, og ikke 5 minutter, men måske 2,5 eller noget. 

Man kunne evt, vælge at trykke respawn, eller vente til man bliver genoplivet, så man f.eks, ikke mister sine våben eller noget andet. 

 

Men så skulle lægerne også have en Hjertestarter (Debrillator), eller hvad den nu hedder

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Tænker at i vil kunne få en command til genoplivning. 

 

Altså fin nok idé, men jeg tænker at det kun skal være når der er mindst 2 læger online, og ikke 5 minutter, men måske 2,5 eller noget. 

Man kunne evt, vælge at trykke respawn, eller vente til man bliver genoplivet, så man f.eks, ikke mister sine våben eller noget andet. 

 

Men så skulle lægerne også have en Hjertestarter (Debrillator), eller hvad den nu hedder

 

 

Det lyder godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.