Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Andy


Andy

Recommended Posts

 

Ingame navn: Andy

SteamID: STEAM_0:0:57941393

Steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198076148514

IRL Navn: Anders

Alder: 14

 

 


 

 

Q: Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

A: Ja. Har været admin på en del servere før, og er også tidligere staff på Stavox. Så vil sige at jeg har en hel del erfaring.

 

Q: Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

A:

  • Er tidligere moderator, og har derfor en del erfaring.

  • Holder mine personlige meninger for mig selv.

  • Har et okay pænt sprog, og forsøger altid at være så imødekommende som muligt.

  • Har spillet meget RP, og generelt meget på serveren. (Før jeg var mod.)

  • Jeg sørger altid for at høre begge personers side af sagen, og gør mit bedste for at hjælpe begge parter.

  • Føler selv at jeg er god til at håndtere selv de slemmeste spillere, men samtidigt også de nye spillere, som har brug for begynderhjælp.

  • Jeg handler kun ud fra beviser, og holder mig altid neutral.

  • Jeg gør altid mit bedste for at holde RP i gang, for at undgå at ting bliver kedelige.

  • Er meget aktiv på forum, dog har jeg ikke skrevet så meget her for tiden. Men læser alt der kommer.

 

Q: Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

A: Jep! Har været staff på Stavox før, så er okay kendt med ULX og de custom commands der bruges her på stedet.

 

Q: Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

A: Jeg snakker og skriver dansk flydende, og bruger altid min mic in-game. Dog kan jeg til tider finde det anstrengende at skrive, da jeg er meget bange for at lave stavefejl.

 

Q: På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

A: Går ikke til noget i fritiden, så har mulighed for at være på de fleste dage. Dog er der dage hvor jeg ikke kan være på, f.eks hvis jeg skal hen til min far, er det ikke altid sikkert at jeg kan være på.

 

Q: Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

A: Jeps. Dog kan jeg ikke lige komme i tanke om noget på nuværende tidspunkt. I er meget velkomne til at stille nogle spørgsmål.

 

Q: Hvorfor er du ikke længere mod?:
A: Jeg gik igennem en mindre god periode i mit liv, og var derfor sjældent på. (Skole ting osv.)

Det resulterede selvfølgelig i at jeg blev demoted, hvilket er 100% fair.

Nu hvor der er sommerferie, har jeg det meget bedre, og har derfor mulighed og lyst for og til at være på. Det samme skal ikke ske igen. Dog skal jeg på ferie i slutningen af ferien, så der kommer jeg ikke til at kunne være aktiv.

 

Hvis du gerne vil vide mere om mig, er du mere end velkommen til at stille mig nogle spørgsmål herunder! Ellers kan du muligvis finde svar i min gamle ansøgning, hvis jeg har glemt at besvare det hele her. http://bit.ly/29R1t9h

 

Tak til Emoyly for at hjælpe mig med min ansøgning. Han er bare fantastisk <3

Tak til Andy for at lade mig liste det her ind i ansøgningen :3

 

-  Andy

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Dave said:

+rep behøver jeg overhovedet give en grund?

Fy fy Dave!
Det skal man! >:c

Reputation - Ikke direkte relateret til din ansøgning, men mere dem der kommenterer.

Det er et krav at der gives en kommentar med en reputation. Så ingen posts der bare indeholder: "-rep".

Alle har lov til at kommentere på din ansøgning. På den måde får vi også andre spilleres syn på dig. Samtidig kan kommentarerne også bruges som opfølgning på noget af det du har skrevet, og du kan selvfølgelig forsvare dig mod andres holdninger.

Når der gives reputation af andre er det enten i form af -rep eller +rep. Der er selvfølgelig ikke nogen fast ramme for, hvor meget rep man skal have for at blive accepteret. Det afhænger i stor grad af vores mening omkring dig og din ansøgning, men reputation hjælper altid - især fra velkendte spillere.

 

+Rep tho

  • Tidligere mod
  • Venlig person
  • Kender dig sådan halv godt
  • God moderator (Når du en sjælden gang er på...)
Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, AlexanderDKA said:

Kan man spørg hvorfor du valgt at være inaktiv om det sker igen?

Det var ikke direkte noget jeg valgte, men var inaktiv på grund af at jeg fik det meget dårligt i en periode.

Det skulle helst ikke ske igen. Men sådanne ting kan jo være umulige at garantere. Skal nok gøre mit bedste for at være på.

1 hour ago, Andy said:

Q: Hvorfor er du ikke længere mod?:
A: Jeg gik igennem en mindre god periode i mit liv, og var derfor sjældent på. (Skole ting osv.)

Det resulterede selvfølgelig i at jeg blev demoted, hvilket er 100% fair.

Nu hvor der er sommerferie, har jeg det meget bedre, og har derfor mulighed og lyst for og til at være på. Det samme skal ikke ske igen. Dog skal jeg på ferie i slutningen af ferien, så der kommer jeg ikke til at kunne være aktiv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

  • Jeg talte med ham tidligere, han var rigtig imødekommende og rar at snakke med.
  • Efter vi var færdige med at snakke sagde han "forsat goddag" (Høflig)
  • Virker som en person som ville være god til jobet.

Det var det jeg havde at sige omkring dig @Andy

håber vi ses der inde som mod. Mvh Anden (Jonas):D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.