Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi Forslag


patrickbilyk

Recommended Posts

1. I stedet for arrest baton kan man ha nogen håndjern hvor at når man kommer tilbage til stationen kan man gå over til en jailer (se på billedet) og vælger hvor lang tid personen skal være i jail max 500 sek. Det vil eventuelt betyde at i skal lave et forum med hvad de forskelige ting giver i fængsels straf.

2.Måske tilføj en AKS/SWAT styrke som består af 3-4 personer som har adgang til et riot sheild og måske også flashbangs.

 

Fra Patrick

1.jpg

2.jpg

3.jpg

aks-udrustning-og-skudklar-ved-doer.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvad nu hvis en idiot vælger at være flabet og giver milliarder af sekunder i jail? ;/

Hvis det overhovedet skulle være muligt skulle der reguleres i hele addon for at det ikke skal ødelægge spillet. Jeg forstår dig godt i at det er fedt (Har selv haft det på min server) Men efter flere klager valgte jeg at fjerne det. Det er lige noget der skal tænkes over. Og personligt er stavox ikke den helt seriøse RP så derfor tror jeg politi jobbet vil begynde at gå fra hinanden. 

 

Men alligevel +/- REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Arbejder aktivt på håndjern.

Kan ikke se nogen grund til at have en AKS da det, i hvert fald sidste gang, ikke blev brugt som det skulle. Politiet er allerede bevæbnet nok i forvejen. Jeg kan godt se at det ville være cool med nogle lidt "tungere fyre", men er bange for at det bliver lige som sidst hvor de gik rundt og patroljerede i gaderne, fordi de ikke havde andet at tage sig til. Så hellere at nogle eksisterende betjente kan bruge noget specielt udstyr i en tidsperiode til et specifik raid eller lignende.?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.