Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Pingvinens Ansøgening


FroZen-Penguin™

Recommended Posts

Ingame navn: FroZen-Penguin™
SteamID: STEAM_0:0:91928686
IRL Navn: FroZen-Penguin™
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på to server Artex og en anden jeg ikke kan huske

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Ja jeg er noget mere kvalificeret end andre fordi jeg kender alle de nødvendige ULX comands og jeg elsker RP og jeg elsker at hjælpe folk der i nød

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja det er jeg

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja jeg bruger altid min mic og jeg er dansker

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Sådan set i weekenden og de fleste hverdage

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Jeg elsker at hjælpe folk der er i nød fordi jeg vil se mig selv som en nyttig person på den her server

Link til kommentar
Del på andre sites

Min mening.

 

Du er lige startet på vores server. Du startede idag 16/7-2016.

Jeg syntes din ansøgning er lidt kort og at du har skrevet den, bare fordi du have det overstået. Det er bedst hvis du lægger mere tid i din ansøgning.

 

Du kontaktede mig ingame her for 1.5-2 timer siden og spurgte ind til ansøgninger og omkring hvornår og hvem der acceptere.

Du fik også afvide at det var bedst for dig selv at ansøge når du har bare lidt erfaring på vores servere.

 

Du fortæller mig også at du har spillet roleplay i Garrys Mod i 4 år. 

Din steam er oprettet i 2014. Men det kan jo godt være du har haft andre accounts. Jeg ville bare gerne gøre dig opmærksom.

 

Har i mellemtiden også hørt dig spørge andre spillere "Hvordan laver man penge?".

Havde du haft lidt erfaring inde for DarkRP så vidste du godt hvad jobs og moneyprintere er for noget...

Du har som du selv skriver også spillet og været admin på Artex.

 

Du laver en admin case hvor der står "Må man godt det her?".

Det du spørger ind til er one-way-props.

Læs nu reglerne i det mindste.

 

Jeg syntes desværre at du ikke har nok erfaring og tålmodighed til at blive staff i øjeblikket.

Tag nu den tid du skal bruge, og få lidt erfaring og spilletid på vores servere. Dette er for din egen skyld fremadrettet.

 

Dette var min mening.

 

Mvh
Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

  • Jeg har slet ikke set dig (inaktiv/Meget ny / Spiller på Rockford mappet)
  • Meget kort og rodet ansøgning
  • Du er desuden også først kommet på Forum for 1 time siden, jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at du har haft en anden konti eller lign. 

//Casper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.