Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pokemon GO!


Dave

Recommended Posts

Ville lige spørge jer der ude om der var nogen af jer som spiller Pokemon go!? i så fald hvad team er i på? 

 

PS: Dynato har ikke ret til at komme med sin negative holdning eller kommentarer. Reglen gælder også Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, Dave said:

Ville lige spørge jer der ude om der var nogen af jer som spiller Pokemon go!? i så fald hvad team er i på? 

 

PS: Dynato har ikke ret til at komme med sin negative holdning eller kommentarer. 

Team Mystic - Blue team

Link til kommentar
Del på andre sites

Stærkt! er selv på Blue team!! hvilken pokemon er din stærkeste indtil videre?

5 minutes ago, DetBareMads said:

Når, men siden Dynato ikke må komme med negative holdninger, så gør jeg det bare. :D Hvorfor downloade sådan noget pis...

tror ikke du fik læst det helt færdigt

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan I ikke selv se hvor taberagtigt det er bare ved at genlæse det I selv skriver? Det spil der er en kæmpe joke, og bare det at du på forhånd ved at jeg har noget imod det siger en del. Men jeg havde ikke regnet med andet fra sådan en som dig Dave :D 

"god jagt" eller hvad det hedder ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, DyNATO said:

Kan I ikke selv se hvor taberagtigt det er bare ved at genlæse det I selv skriver? Det spil der er en kæmpe joke, og bare det at du på forhånd ved at jeg har noget imod det siger en del. Men jeg havde ikke regnet med andet fra sådan en som dig Dave :D 

"god jagt" eller hvad det hedder ;) 

GOTTA CATCH EM' ALL!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, DyNATO said:

Kan I ikke selv se hvor taberagtigt det er bare ved at genlæse det I selv skriver? Det spil der er en kæmpe joke, og bare det at du på forhånd ved at jeg har noget imod det siger en del. Men jeg havde ikke regnet med andet fra sådan en som dig Dave :D 

"god jagt" eller hvad det hedder ;) 

Tror ikke du forstod reglerne på denne post helt Kappa det er et fantastisk spil hvor spil og virkelighed er blevet blandet sammen det er genialt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Marcuss said:

Jeg har stadigvæk ikke fattede hvad det spil går ud på...

Løbe rundt som en idiot ude på marker og kigge igennem din telefon for virtuelle monstre, også kaldet pokemons, som ingen kan udtale rigtigt. Samle aller flest fordi, hvorfor ikke, mødes sammen med andre nørder for at vise hvor meget tid man selv har til overs for så at konkludere at du aldrig vil nå så langt som ham der har brugt 1000kr på spillet.

Tror det er sådan det fungerer uden at have sat mig ind i det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.