Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye biler på serveren.


Vetroza

Recommended Posts

Dude i stedet for bare at skrive vi mangler biler så kunne du eventuelt sige hvilke biler du vil have og jo serveren har MANGE biler :)

Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, Juel said:

Dude i stedet for bare at skrive vi mangler biler så kunne du eventuelt sige hvilke biler du vil have og jo serveren har MANGE biler :)

Juel

Det var en god ide.. :)

 

Alle disse biler findes som TDM Cars

 

Tænker f.x

Lamborghini Gallardo SV

Nissan 350z

Audi R8 V10 Spyder

BMW M3 

SRT Viper GTS

Mercedes Benz SL300 Gullwing

Mitsubishi Lancer Evolution

Mazda RX8

Toyota Supra 

Nissan Skyline R34

Subaru WRX Sti

Jaguar F-Type

 

Kender bare mange på serveren der savner lidt flere biler, og her er nogle af dem som nok ville være populære blandt os aktive spillere :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Serveren har i øjeblikket ca. 40 mulige køretøjer man kan købe. Det er inklusiv VIP bilerne.

Vi har fornyeligt fået tilføjet 2 nye ATVér på serverne.

 

Dit forslag er fint, men hvis du spørger mig så syntes jeg vi har rigeligt med biler til rådighed for spillere.

 

Mvh
Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, Tobi said:

Serveren har i øjeblikket ca. 40 mulige køretøjer man kan købe. Det er inklusiv VIP bilerne.

Vi har fornyeligt fået tilføjet 2 nye ATVér på serverne.

 

Dit forslag er fint, men hvis du spørger mig så syntes jeg vi har rigeligt med biler til rådighed for spillere.

 

Mvh
Tobi

 

Det er helt rigtigt, jeg mener bare at det ville gøre serveren mere attraktiv for nye spillere samt gamle :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være mega nice med nye biler. Kender mange der syntes at der er mangel på de forskelige bilmærker og det ville ikke koste server yderligere kun gøre det endu mere spændende at spille på den Kh Neller.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
On 20/7/2016 at 21:15, Metro said:

 

Der er allerede en Tesla Model S og en Tesla Roadster i GMod, så du behøver ikke pege på mig ;)

Ja det er rigtigt men den er ikke på serveren. Ved godt der er 40 forskellige biler men i min mening er det bare ikke nok. TDM cars har lavet mega mange fede biler, og ville helt klart være med til at gøre serveren mere attraktiv hvis i tilføjede nogle flere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg spillet på denne server ret meget og den er mega fed og alt det der. Men biler ville få gamle spillere tilbage som måske har opnået den bil de gerne ville være med til at gøre serveren sjovere for gamle spillere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.