Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Magnus Spongo Hunter


Magnus Hunter

Recommended Posts

Ingame navn

Magnus Spongo Hunter 

 

SteamID:

STEAM_0:0:131329016

 

IRL Navn:

Magnus

 

 

Alder.

Jeg er 11 år gammel. jeg fylder 12 D. 6 April.

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil.?

Ja det har jeg. Jeg har også været admin på en Minecraft server.

 

Hvorfor skal vi vælge dig, som moderator.? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere.?

Grunden til at i skal vælge mig er, fordi jeg gerne vi hjælpe med at gøre Stavox et endu bedre sted at spille på, og hvor man skal have det rart. Og jeg vil hjælpe med at få folk til, at holde reglerne. Jeg går op i retfærdighed, så jeg giver ikke bare en lavere straf til mine venner eller familie også selvom det F.eks er min bedste ven som nlr'er. Inden jeg overhoved banner/kicker/jailer kun hvis jeg har fået beviser på at den anklagede har gjort det. Endu en grund til at i skal vælge mig som mod er, fordi at jeg ved hvordan det er, at være admin og hvordan, man skal forholde sig i admin cases. Jeg er også en person som kan håndtere meget pres og det gør så, at jeg ikke bliver vred, hvis F.eks der er en der taler dårligt om min mor.

Grunden til at jeg er mere kvalificeret en andre er, fordi jeg ved hvor meget ansvar jeg kommer til at have for serveren og rp'en. Jeg er også et ret roligt et roligt menneske og sidder ikke og bander hele tiden. jeg spiller kun DarkRP. Jeg er også meget tålmodig så jeg kan sagtens vente på dem uden mic skriver.

 

 

har du kendskab og/eller tidligere kendskab med ULX.?

Ja jeg kender nogen ulx commands, som F.eks !goto Jeg kender dsv ikke ret mange af de custom commands som i har her på Stavox, men dem lærer jeg hurtigt eftersom jeg er lære nemt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?

Jeg bruger min mic hele tiden og jeg elsker at tale med andre. jeg er født og opvokset i Danmark. Og jeg taler flydende dansk. Jeg skriver også ok flydene dansk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 Jeg kan være på fra  kl.16.00 - 20.00 i hverdagende grunden til, at jeg ikke er så meget på er, fordi jeg går til sport,men nogen gange kan jeg være meget på . Og i weekenden kan jeg ikke sige hvornår jeg kommer på ?? - ?? Det er det kræver om jeg skal noget den dag. men der er jo også nogen dage hvor man skal på ferie

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?

Jeg elsker at spille DarkRP på Stavox. Og jeg elsker at hjælpe andre mennesker og gøre folk glade. :)

.

HÅBER AT I VÆLGER MIG SOM STAFF.                           

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.