Hop til indhold
Stavox
  • 0

Skyde keypad crackers uden at kunne blive skudt på


Michael K

Spørgsmål

1rdSf4Q.png

 

Kan det virkeligt passe at det kan være tilladt at have en base hvor man kan skyde keypad crackers som bliver sat på ens smart doors uden at dem som raider basen kan gøre noget som helst for at stoppe det? Det gør det jo fuldkomment umuligt for alle andre end politibetjente at raide sådan en raidindgang.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Jeg tænker ikke problematikken ligger i, at det er oneway - jeg har i hvert fald ikke set folk bruge det som oneway. Problematikken ligger i, at baser er umulige at raide, hvis alle folk bare kan skyde keypadcrackers af..

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Beetle skrev:

Jeg tænker ikke problematikken ligger i, at det er oneway - jeg har i hvert fald ikke set folk bruge det som oneway. Problematikken ligger i, at baser er umulige at raide, hvis alle folk bare kan skyde keypadcrackers af..

Vi klarede faktisk vores raid, dog blev vi nødt til at stå i 5 min og spray igennem væggen, så var vi heldige at få dem. Ellers er det umuligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.