Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til ny regl


Glymse

Recommended Posts

Jeg syntes at der skal komme en regl om at man ikke må smadrer ind i en person som går på vejen, men at man prøver at stoppe bilen. Fordi at man kører ikke bare folk over på vejen i virkeligheden. Grunden til at jeg syntes at denne regl skal komme er, fordi jeg oplever så tit at folk går efter at kører dig ned hvis du går på vejen

 

 

+ REP HVIS DU ER ENIG

Link til kommentar
Del på andre sites

1.15: Bilen er et transportmiddel, ikke et våben. Det er tilladt at køre rundt i den. Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban. Dette gælder også, hvis du bruger den som våben. Det eneste tilfælde hvor det kan blive refærdiggjort, er hvis en person går ud foran dig, og du ingen mulighed har for at undvige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har ret i at admins ikke altid gør noget, stort set alle de gang jeg har kaldt admin for det har jeg bare fået afvide at jeg stod midt på vejen.
Så kæmpe +REP fra min side.

 

Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Juel said:

Du har ret i at admins ikke altid gør noget, stort set alle de gang jeg har kaldt admin for det har jeg bare fået afvide at jeg stod midt på vejen.
Så kæmpe +REP fra min side.

 

Juel

Kan da godt give dig ret i, at jeg nogen gange har sagt "Du stod altså på vejen" men det er for det meste når folk siger at de stod et andet sted. Jeg ser også en stor forskel mellem at stå i den rigtige side af vejen, i forhold til den modsatte. Alle gange at man er blevet kørt ned i den modsatte vejbane, har jeg gjort noget ved det, og telepotere også altid, bare for at høre den anden person. For det meste er det fordi folk hopper ud foran, hvor de intet kan gøre.

2 hours ago, Glymse said:

Det er bare mærkeligt at admins ikke gør noget ved det når en person bare bakker ind i dig

Sjovt du siger det, for har faktisk givet 2 personer 1 uge's ban for at gøre det flere gange...

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

 

Sjovt du siger det, for har faktisk givet 2 personer 1 uge's ban for at gøre det flere gange...

Fedt at du har handlet på det, fordi det er sindsyg irriterende at blive dræbt af en der bakker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Glymse said:

Fedt at du har handlet på det, fordi det er sindsyg irriterende at blive dræbt af en der bakker.

Det var dog en helt andet sag hvor det blev gjort gentagene gange med vilje. Problemet er, at det for det meste er en fejl. Plejer dog også at give våben tilbage, når det sker :D

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Glymse said:

Det er jo stadig CDM, også selvom det ikke er med vilje :D

Så sandt som sagt men når folk ubevidst kommer til at dræve en person ved at bakke er det jo nederen at få carban da det ikke var med vilje.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Juel said:

Du har ret i at admins ikke altid gør noget, stort set alle de gang jeg har kaldt admin for det har jeg bare fået afvide at jeg stod midt på vejen.

Må jeg spørge hvad du laver ude på vejen? Det er jo ikke for sjov der er et fortov.

 

Hvis du nu skulle gå over en vej, hvorfor så du dig så ikke for? Så ville det jo aldrig været sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Marcuss said:

Må jeg spørge hvad du laver ude på vejen? Det er jo ikke for sjov der er et fortov.

 

Hvis du nu skulle gå over en vej, hvorfor så du dig så ikke for? Så ville det jo aldrig været sket.

Når man er politi i politi tjek er der virkelig mange der bare drøner ind i en MED VILJE.

 

5 minutes ago, Dave said:

Først se til venstre så højre og så ventre igen før i går over 

Kappa Dagens tip

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, Marcuss said:

Må jeg spørge hvad du laver ude på vejen? Det er jo ikke for sjov der er et fortov.

 

Hvis du nu skulle gå over en vej, hvorfor så du dig så ikke for? Så ville det jo aldrig været sket.

Det er jo ikke fortov over hele mappet vel? Tunellerne er et godt eksempel.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutes ago, Juel said:

Det er jo ikke fortov over hele mappet vel? Tunellerne er et godt eksempel.

På Evocity er der kun en tunnel uden props der beskytter dig for at blive dræbt.

 

Lad mig sige der sådan her.

Bilerne høre til på vejen, undgå at gå på vejen så simpelt er det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Marcuss said:

På Evocity er der kun en tunnel uden props der beskytter dig for at blive dræbt.

Det har du ret i men jeg tænker nu mest på rockford

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, zarex unknown said:

Der Vil være for mange der siger "jeg kørte på vejen oh så ham ikke det hans skyld jeg skal være på vejen!"

Det selvfølgelig rigtig nok.

 

Men igen, hvad laver du på vejen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, admins har jo svært ved at give straffe til de folk som står på vejen. De kan jo kun se hvor du døde og af hvilken bil og person. 

De kan jo ikke se hvordan du er blevet kørt ned. Kun hvor/hvornår/bil/person.

Så skal du jo optage det, og så kan du sende det, hvis de så vurdere det til at være cdm, eller de direkte er gået efter spilleren, kan de jo give Carban/jail/ban osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger mest tid inde på Rockford, og der er der hele tiden folk der brokker sig over CDM. De ved godt at HELE Rockford by har fortov. Folk går bare tværs ind over gaden, eller står stille på vejen. Jeg ved godt reglerne siger at man skal gøre hvad man kan for at undgå at køre folk ned der står på vejen, men nogen gange kan det altså være svært, uanset hvor hurtigt man kører. Jeg returnerer ofte våben for folk der er blevet kørt over mens de stod midt på vejen, men jeg giver ikke straf til ham der kørte personen over, ved mindre jeg kan se han virkelig ikke har prøvet at bremse/køre udenom.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Metro said:

Jeg bruger mest tid inde på Rockford, og der er der hele tiden folk der brokker sig over CDM. De ved godt at HELE Rockford by har fortov. Folk går bare tværs ind over gaden, eller står stille på vejen. Jeg ved godt reglerne siger at man skal gøre hvad man kan for at undgå at køre folk ned der står på vejen, men nogen gange kan det altså være svært, uanset hvor hurtigt man kører. Jeg returnerer ofte våben for folk der er blevet kørt over mens de stod midt på vejen, men jeg giver ikke straf til ham der kørte personen over, ved mindre jeg kan se han virkelig ikke har prøvet at bremse/køre udenom.

Jeg syntes at det er evocity som er lidt problemet eftersom de ikke har fortorv hele vejen

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/7/2016 at 23:35, Marcuss said:

Det selvfølgelig rigtig nok.

 

Men igen, hvad laver du på vejen?

Jeg har aldrig kaldet på admin over jeg er kørt ned på vejen. Dog tror jeg det er fordi folk tænker sig ikke om når det bare er en "karakter" de spiller og så kigger sig ikke for når de skal over vejen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.