Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage mod simon


easy

Recommended Posts

Mit ingame navn : Easy.
Staff ingame navn : Simon.

Mit steamid : STEAM_0:1:83910327.

Staff steamid : STEAM_0:1:107797971.

Forklar situationen : Han nakker vores våben. 1 min efter går jeg hen til ham og skriver mug 5k eller dø, og han vælger og sige at der går en politi betjent bag mig. Så går jeg rundt om ham og har ham under gunpoint hele tiden. Han vælger så i og træk et våben og plaf mig i hovedet.

Bevis : https://gyazo.com/0988d0bee0a1f8c1115128e027760685.

 

Forklar : Og igen han tog vores våben og jeg vælger at gå hen og mugge ham.

Bevis : Og igen på dette billede kan du se at jeg gunpointer ham : https://gyazo.com/0988d0bee0a1f8c1115128e027760685.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har fulgt 50% af skabelonen, men det der skete var at du mugger mig, jeg siger så "DER ER EN BETJENT BAG DIG!", hvor du så kigger væk og jeg trækker et våben og skyder på dig. Du bliver så meget sur, og mener at det måtte jeg ikke fordi du kigget på mig. Du siger selv så fint at du vender dig rundt, men alligevel gunpointer du mig? Det gir ikke helt mening.

 

Du kan se lige da jeg dør i scenen, men der havde du kigget på mig hvor vi sad i en kamp.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg giver easy ret, jeg har ikke noget bevis men jeg så det hele jeg stod ved siden af ham han drejede rundt om Simon så han hele tiden havde gunpoint under ham, også vælger Simon så og trække sit våben og skyde easy når han var mugget  og Simon var gunpointet hele tiden så det var FailRP af simon.  simon du sagde det med at der var en politimand bag dig og easy kig, easy kiggede ved at gå rundt om dig og du var stadig gunpointet hele tiden. også vælger du som sagt og bare skyde easy synes ikke det er RP.

 

(Biver BT)

Link til kommentar
Del på andre sites

Baseret på beviserne ser det virkelig ud som om at SimoN skød da der blev kigget lige ved siden af ham, dog ville eazy stadig have en chance for at nå at skyde inden SimoN trak sit våben. Jeg vil lige få kigget lidt mere på det når jeg selv kommer på. Hvis der er mere SimoN eller Eazy vil tilføje så gør det nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.