Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:57356724

Hvorfor skal du unbannes:

jeg vil gerne have unban fordi jeg godt kunne lide og spille på server og elsker jeres community men jeg forstår heller ikke helt mig selv hvorfor jeg masse rdm og masse cdm og synes selv at det hvar dumt af mig selv da jeg elskede at spille på server men ja jeg undskylder meget fordi jeg gjort det og fordi jeg gerne vil have unban er fordi jeg gerne vil spille med mine venner igen og prøve måske at få nye venner og da stavox er næsten den eneste dansk rp server der i gmod kunne jeg også godt tænk mig unban men ved godt det hvar dumt jeg masse rdm og cdm og skal jeg være ærligt jeg faktisk ikke hvorfor jeg gjort det men en tænk jeg ved er at det er dumt og jeg ikke vil gøre det igen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:57356724

Grund: Mass RDM og Mass CDM og er bare en kæmpe troll herinde.

Navn: Arne Hansen

AdminID: STEAM_0:0:64842566 - Nicolas x [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-03-19 21:30


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Arne.

Du skriver at du “elsker” vores server. Alligevel har du tidligere været permanent banned med grunden “idiot”, efter du har skrevet omkring ddos. Det ved @Emoyly mere om.

gaTmjNT.png 

qlYsZbv.png

 

Du bliver unbanned af et massunban og kommer ind og spiller igen.

Her får du en del straffe hele tiden, 

 

kt0yd2z.png

indtil et punkt, hvor du ikke får én eneste straf, jeg antager her at du ikke spiller på serveren, hvor du så efter de her måneder kommer ind igen, får carban og bliver så banned 7 minutter efter igen.

u7fJy5D.png

 

Alt dette og mere til, har du lavet på kun 149 timer på serveren.

Umiddelbart synes jeg ikke det virker til, at du har lyst til at spille herinde, så jeg synes du skal tage og tænke over en meget god grund til du skal ind igen, som ikke er “Jeg elsker serveren, og jeg vil spille med mine venner”.

 

Jeg ser frem til dit svar.

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har simpelthen intet ud over at du gerne vil spille på serveren, som kan argumentere for at du skal have unban?

 

Det er vigtigt at du har nogle gode argumenter, som skal overbevise mig om at du har det, det kræver for at komme ind og spille igen, tænk derfor nøje over dit svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

du siger jeg skal komme med argumentere for hvorfor jeg skal have unban men har jo lidt ligesom svaret på det vil gerne have unban fra server fordi jeg synes den er sjov og spille og jeg synes i har et godt community også vil jeg gerne bare have unban fordi det er storte set den enest dansk rp server i gmod der er noget værd og være på og vil ikke cdm eller rdm folk igen  

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den 22/9/19, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.