Hop til indhold
Stavox

[Solved] Penge for liv


BareMaxx

Recommended Posts

Jeg tænkte om det ikke var muligt at lave så når man healer personer at så for fx. hvert 2 hp fik man måske 2 kr. Så man tjener lidt flere penge ved at være læge. Det er lidt ligsom brandmandsjob hvor man får omkring 50-100 kr. for at slukke en ild. 

 

Det skal nemlig heller ikke være for overdrevet som 10kr pr. liv. Det gør det for nemt.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, maxx0758 said:

Det var jo derfor at de ikke skulle være så mange penge man fik.

fx 2kr for 10hp eller lign. Man kan lave alt. 

Hvis jeg nu skyder min ven ned og en anden ven healer ham. Sådan kan man blive ved

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Dave said:

Det kunne bliver misbrugt til at tjene millioner 

Der er rigtig mange ting der kan misbruges, det ville højst sandsynligt blive en regel at man ikke må det, og så ville det jo være Job abuse ligesom politiet kan droppe tyve våben efter et raid men de må det ikke og næsten ingen gør det for det ville være job abuse :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Millioner. ¬¬Så skal man virkelig ikke have noget liv.

 


Jeg indrømmer lige jeg er blevet banned fra en server for at have tjent 15,670,200 kr på cirka 20 min eftersom nogle venner og jeg blev ved med at skyde hinanden osv som Paramediciner ;P Så jaaa :33 Men altså det er et godt forslag, dog vil det blive misbrugt for meget.. som @Dave os skriver her:

7 hours ago, Dave said:

Det kunne bliver misbrugt til at tjene millioner 

 

og kan kun give ham ret i det..

Skal dog siges jeg ikke vil gøre det igen hvis det her forslag bliver god taget ;) :3

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz AK81

Link til kommentar
Del på andre sites

16 hours ago, zarex unknown said:

Der er rigtig mange ting der kan misbruges, det ville højst sandsynligt blive en regel at man ikke må det, og så ville det jo være Job abuse ligesom politiet kan droppe tyve våben efter et raid men de må det ikke og næsten ingen gør det for det ville være job abuse :)

Det er derfor politiet ikke kan droppe våben - de kan selvfølgelig pocket dem..

 

Problemet med en envejsbetaling som forslået her, er, som @Dave rigtig nok siger, at det kan blive misbrugt.

Så snart man får penge for at gøre en handling der kan blive påvirket af andre, uden at de mister penge, kan det blive misbrugt.

Det er derfor optimalt, hvis én tjener noget, mens en anden mister noget. På den måde forhindrer man sådanne misbrug.

I det her tilfælde ved jeg dog ikke helt hvordan det skulle fungere..

Læger kan allerede tjene penge på health packs som, jeg i hvert fald selv synes, er ret eftertragtede items som derfor kan sælges for meget.

Jeg kan godt se at det ville være smart hvis læger tjente penge på generelt healing. I kunne jo, indtil vi finder en løsning her, lave en e2 der f.eks. requester x antal penge når i højreklikker med medic kit ude mens i kigger på en, og så heale ham når han accepterer.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, DyNATO said:

Det er derfor politiet ikke kan droppe våben - de kan selvfølgelig pocket dem..

 

Problemet med en envejsbetaling som forslået her, er, som @Dave rigtig nok siger, at det kan blive misbrugt.

Så snart man får penge for at gøre en handling der kan blive påvirket af andre, uden at de mister penge, kan det blive misbrugt.

Det er derfor optimalt, hvis én tjener noget, mens en anden mister noget. På den måde forhindrer man sådanne misbrug.

I det her tilfælde ved jeg dog ikke helt hvordan det skulle fungere..

Læger kan allerede tjene penge på health packs som, jeg i hvert fald selv synes, er ret eftertragtede items som derfor kan sælges for meget.

Jeg kan godt se at det ville være smart hvis læger tjente penge på generelt healing. I kunne jo, indtil vi finder en løsning her, lave en e2 der f.eks. requester x antal penge når i højreklikker med medic kit ude mens i kigger på en, og så heale ham når han accepterer.

Ja det har du ret i, der er nok nogle der ville gøre det, tænkte ikke lige så langt som dig ;)... Det med é2en ville være en meget god idé

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.