Hop til indhold
Stavox

[Solved] brandvæsen og ambulance


fisken

Recommended Posts

nu hvor der er kommet en ny server. server2 hvor der er en brandstation så kunne det være fedt at der kom brandbiler og brandvæsen og når ens printere springer så begynder de at brande og så kan man skrive !112 og så brand og så kommer der en markering hvor han ringede efter brandvæsnet.og brandvæsnet skal have en brandslukker og en økse så de kan komme ind overalt hvis det brænder

 

 

kunne også være fedt hvis der kom en ambulance nu hvor der også er en akut bil

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke se nogen grund til at have en ambulance når akut bilen passer bedre til hvad lægen kan. En akut læge er umiddelbart den som ankommer først, for at håndtere evt. skader og sygdomme, -> (Healer spilleren), mens en ambulance ville være for at transportere den syge til hospitalet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Willy said:

Jeg kan ikke se nogen grund til at have en ambulance når akut bilen passer bedre til hvad lægen kan. En akut læge er umiddelbart den som ankommer først, for at håndtere evt. skader og sygdomme, -> (Healer spilleren), mens en ambulance ville være for at transportere den syge til hospitalet. 

I dag hvor jeg har spillet ca. 5 timer som læge, har jeg haft patienter med på hospitalet mange gange. Så en ambulance ville være godt. Man kunne f.eks. sige at alle under 40 hp kunne en ambulanceredder ikke heale, der skal der en læge til. Så skulle der kun være en eller to læger, og man skulle fjerne dem man kan få liv ved, ved spawn.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, jeg kan godt lide idéen med Brandvæsen, men jeg syntes ikke der skal være en ambulance, så skal der være en bedre mening med det, end bare at skulle tage dem hen til hospitalet, når de alligevel bare sætter sig ind ved siden af...

 

Så skal Lægerne have et andet form for udstyr, f.eks: En hjertestarter til dem som er død, eller patienter mister liv når de blive ramt, og så skal de helbredes mod det, men en sprøjte eller sådan noget. 

 

 

+1 For Brandvæsen

Neutral med Ambulancebil, da der skal mere end det som du har beskrevet til, før at den vil gi mening at have på serveren.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Brandvæsen kunne være fantastisk. Dog da jeg var Læge i rimlig lang tid igår (rockford) der gik der meget tid før at man fik en tur selvom man var alene og det var typpisk til folk på 95hp. Her vil jeg ikke kunne se brugen af en ambulance da den ikke vil blive brugt til noget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, maxx0758 said:

Brandvæsen kunne være fantastisk. Dog da jeg var Læge i rimlig lang tid igår (rockford) der gik der meget tid før at man fik en tur selvom man var alene og det var typpisk til folk på 95hp. Her vil jeg ikke kunne se brugen af en ambulance da den ikke vil blive brugt til noget. 

Løsningen på det ville ville være at fjerne de der ting hvor man kan få liv ved. Så ville der være udrykninger hele tiden, og der vil også være mere salg af health packs eller hvad de nu hedder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, FreakZ said:

Løsningen på det ville ville være at fjerne de der ting hvor man kan få liv ved. Så ville der være udrykninger hele tiden, og der vil også være mere salg af health packs eller hvad de nu hedder.

Enig men jeg tror også at folk ville blive træt af det for hvad så hvis der ikke er nogen læger online? Hvordan skal man så få liv?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, FreakZ said:

Løsningen på det ville ville være at fjerne de der ting hvor man kan få liv ved. Så ville der være udrykninger hele tiden, og der vil også være mere salg af health packs eller hvad de nu hedder.

Nej det ville kun skabe flere cases, og flere problemer, som @DyNATO også skrev her for leden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, maxx0758 said:

Enig men jeg tror også at folk ville blive træt af det for hvad så hvis der ikke er nogen læger online? Hvordan skal man så få liv?

Ja så er det aveligt. Sådan har det jo været før også. Hvis man mangler liv så må man dø for at fuldt liv igen. Men det skal dog lige siges, at hvis man fjerner dem er jeg sikker på jobbet vil være meget mere brugt, end det er nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, FreakZ said:

Ja så er det aveligt. Sådan har det jo været før også. Hvis man mangler liv så må man dø for at fuldt liv igen. Men det skal dog lige siges, at hvis man fjerner dem er jeg sikker på jobbet vil være meget mere brugt, end det er nu.

Tror bare ikke at det bliver godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, maxx0758 said:

Tror bare ikke at det bliver godt.

Den gang hvor der ikke var health staions, var det ikke noget problame. Den gang tænkte man jo ikke over at det faktisk var muligt at lave sådan nogen. Man har kun ondt af det fordi man ved det er muligt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, FreakZ said:

Den gang hvor der ikke var health staions, var det ikke noget problame. Den gang tænkte man jo ikke over at det faktisk var muligt at lave sådan nogen. Man har kun ondt af det fordi man ved det er muligt.

 

Hvad ville du så gøre, hvis der ikke var nogle læger? Surt show eller hvad? 

"Det er jo bare ærgeligt", nej det er det ikke. Du skal tænke på, at staff allerede har travlt nu, og hvis de så skulle tage de mange cases med de oveni, ville de aldrig få lov til at spille. Husk på de arbejder frivilligt, og også er mennesker

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoN said:

Hvad ville du så gøre, hvis der ikke var nogle læger? Surt show eller hvad? 

"Det er jo bare ærgeligt", nej det er det ikke. Du skal tænke på, at staff allerede har travlt nu, og hvis de så skulle tage de mange cases med de oveni, ville de aldrig få lov til at spille. Husk på de arbejder frivilligt, og også er mennesker

Helt enig. Har dog ikke prøvet at være staff men synes at det virker lidt stressende nogen gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoN said:

Hvad ville du så gøre, hvis der ikke var nogle læger? Surt show eller hvad? 

"Det er jo bare ærgeligt", nej det er det ikke. Du skal tænke på, at staff allerede har travlt nu, og hvis de så skulle tage de mange cases med de oveni, ville de aldrig få lov til at spille. Husk på de arbejder frivilligt, og også er mennesker

Jeg forstår ikke hvorfor du blander staff ind i det her. Det er jo ikke dem der skal være læge. Der er jo ikke nogen grund til at være læge når man kun har 1 udrykning hver halve time.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, FreakZ said:

Jeg forstår ikke hvorfor du blander staff ind i det her. Det er jo ikke dem der skal være læge. Der er jo ikke nogen grund til at være læge når man kun har 1 udrykning hver halve time.

Hvilket jeg godt kan forstå. Som jeg nævnte her:

Kan det dog skabe problemer for os. Jeg tænker dog godt at jeg kan gå med til, at health stations i spawn bliver fjernet når der er 2 eller flere læger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.