Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


mumml

Recommended Posts

Ingame navn: MummL

SteamID:STEAM_0:1:26794460

IRL fornavn:jonas

alder:13år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel

nej har ikke haft chancen 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg kender meget godt til jeres regler vil gerne samarbejde både med admins og spillerne ind på servern

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: jeg vil gerne bidrage med at folk får spillet deres  rp ordenligt og med et smil og at der er godt stemning når de spiller

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej det har jeg ikke

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er okay til at formulere mig mundligt  og skriftligt  jeg bruger meget min mic men kan godt skrive OOC eller pm hvis det er nødvendigt og er fin nok til at svare og skrive 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

mandag: har jeg fri 13:30 og så er jeg på til 6/7 timer eller mere

tirsdag: har jeg fri 14:20 der kan jeg godt finde på at spille hele dagen

onsdag: har jeg fri 14:20 der kan jeg spiller mellem 6/7 timer

torsdag: har jeg fri 14:20 og spiller mellem 6/7 timer

fredag: har jeg fri 11:50 og er på næsten hele dagen

lørdag: spiller jeg hele dagen 

søndag spiller jeg også hele dagen

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja jeg er hverkend ordblind eller noget ligne 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.