Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Min ansøgning som staff PINK JESSI GAMER


Uncle Max

Recommended Posts

Ingame navn: PINK JESSI GAMER

SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198035737440/

IRL Navn: Sean Etmann

Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: NEj men noget af det.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg spiller på serveren for den er god og jeg er der inde næsten hver dag jeg følger reglerne og lytter til admin's jeg har ikke brydt reglerne jeg vil nok spille som normal nogen gange men også som staff. Jeg vil gøre det rigtige på den og dem som gøre det de helt ikke må men bliver ved kommer de I jail o.s.v.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men vil gerne lærer det.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Ja det kan jeg.

Bruger du ofte din mic etc.?: Ja.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Kan være på fra 16:00 til 21:00.

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være meget på i weekenden. Kan være på til 02:00.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en dreng og elsker at spille DarkRP på Gmod. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har ikke ændret andet end titlen, siden din sidste ansøgning?

 

- Edit -

Min fejl. Kan se at du har tilføjet omkring 110 tegn til den her.

6 minutes ago, PINK JESSI GAMER said:

Jeg vil gøre det rigtige på den og dem som gøre det de helt ikke må men bliver ved kommer de I jail o.s.v.

3bbe3938594f45668b4e2974121c9e76.gif

 

Dog er det en meget lille ændring. Kan ikke se nogen grund til at poste en ny, når den gamle blev afslået.

Især ikke når det du har tilføjet, er noget som burde være en selvfølge.

 

Vent lidt før du poster en ny ansøgning, og tag tid når du laver den. Ellers bliver den ikke accepteret

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.