Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] staff ansøgning- Mute Unknown/dayzero


★ Mute ★

Recommended Posts


Ingame navn:Mute Unknown
SteamID: STEAM_0:0:69902174
IRL Navn: Mit Rigtige navn er Tobias jensen
Alder: jeg er 14 år gammel. har fødselsdag den 15/02/02
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja, jeg har været co-owner 2-3 gange og har været admin på en anden server. Udover det kan jeg også de basale commands, som gør at jeg kan holde fred og ro på serveren. Jeg har også været admin og ejer på andre slags spil såsom Minecraft og BF4.
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg elsker at spille på serven og Fordi jeg kender de mest Basic DarkRP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. og Som sagt så har jeg mange års erfaring som staff, og jeg er stadig admin på en anden server. Jeg kan de fleste commands, jeg ved hvordan man skal behandle dem. Jeg har aldrig haft ønsken om at abuse mit rank. Ender det at jeg kommer til at lave en fejl, så melder jeg det omgående til de andre staff og finder en løsning. Jeg spiller sådan set hver dag, jeg har masser af tid om dagen da jeg ikke har nogle fritidsjob. Og jeg vil elske at hjælpe serveren med et sikkert og sjovt community.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Ja, har jo trodsalt været admin og ejer og ja jeg har massere af kendskab til ULX commands
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: 
ja jeg kan snakke og skrive dansk flydene. Og jeg bruger altid min mic når det er nødvendigt.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Mandag, tirsdag og torsdag kan jeg kun komme på ca kl 18:00... Resten af dagene kan jeg sådan set spille hele dagen.
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 
Som sagt så har jeg meget kendskab til disse roler. Jeg har mange års erfaring, jeg har masser af tid til stavox, jeg respekterer alle enhver (også selvom de sviner mig til), jeg tænker mig om hver gang jeg skal finde en løsning på problemer. Jeg synes jeg har skrevet alt om mig ved de tidligere punkter. ja var anden uge kan jeg ikke spille så meget for min far siger at jeg ikke må spille så meget der men når jeg ikke er os ham kan jeg spille meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Dayzero.

 

Du skriver op til flere gange at du har masser af tid og ikke har noget fritidsjob.

Du skriver du har masser af tid til at spille på Stavox server men alligevel har du kun været aktiv på steam 34,2 timer de sidste 14 dage?

Du skriver du kan være på hele dagen onsdag, fredag, lørdag og søndag. Hvordan hænger det sammen? 

 

Jeg savner lidt at du er mere aktiv i forhold til hvad du ihvertfald skriver..

Det kan selvfølgelig godt være muligheden for at være online er der, men jeg savner at se den.

 

Jeg er generelt lidt usikker på din tilstedeværelse i forhold til hvad du skriver i din ansøgning.

Derfor bliver det desværre et lille -rep fra mig...:/

 

Mvh
Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Tobi said:

Hej Dayzero.

 

Du skriver op til flere gange at du har masser af tid og ikke har noget fritidsjob.

Du skriver du har masser af tid til at spille på Stavox server men alligevel har du kun været aktiv på steam 34,2 timer de sidste 14 dage?

Du skriver du kan være på hele dagen onsdag, fredag, lørdag og søndag. Hvordan hænger det sammen? 

 

Jeg savner lidt at du er mere aktiv i forhold til hvad du ihvertfald skriver..

Det kan selvfølgelig godt være muligheden for at være online er der, men jeg savner at se den.

 

Jeg er generelt lidt usikker på din tilstedeværelse i forhold til hvad du skriver i din ansøgning.

Derfor bliver det desværre et -rep fra mig.. .:/

 

Mvh
Tobi

 

Det sku fordi jeg har lånt ham ;) #BF4

Men han var påå igår f.eks :)

 

qweqqeqweq.jpg

 

OBS::::

 

- REP   For at tage mit navn Mute :(

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, Tobi said:

Hej Dayzero.

 

Du skriver op til flere gange at du har masser af tid og ikke har noget fritidsjob.

Du skriver du har masser af tid til at spille på Stavox server men alligevel har du kun været aktiv på steam 34,2 timer de sidste 14 dage?

Du skriver du kan være på hele dagen onsdag, fredag, lørdag og søndag. Hvordan hænger det sammen? 

 

Jeg savner lidt at du er mere aktiv i forhold til hvad du ihvertfald skriver..

Det kan selvfølgelig godt være muligheden for at være online er der, men jeg savner at se den.

 

Jeg er generelt lidt usikker på din tilstedeværelse i forhold til hvad du skriver i din ansøgning.

Derfor bliver det desværre et lille -rep fra mig...:/

 

Mvh
Tobi

 

ja jeg har ikke lige spillet så meget for har været hjemme os min far hvor jeg ikke kan spille så meget men når jeg ikke er hjemme os ham spiller jeg mere det er der for :D

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/6/2016 at 11:25, ★ dayzero ★ said:

ja jeg har ikke lige spillet så meget for har været hjemme os min far hvor jeg ikke kan spille så meget men når jeg ikke er hjemme os ham spiller jeg mere det er der for :D

som jeg skriver her er jeg hjemme os min far hvor jeg ikke kan snakke i gmod og kan eller ikke spille så meget men i næste uge kan jeg spille var dag fra klokken 15.20 til 22.00

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/6/2016 at 11:06, President Mute. said:

Det sku fordi jeg har lånt ham ;) #BF4

Men han var påå igår f.eks :)

 

qweqqeqweq.jpg

 

OBS::::

 

- REP   For at tage mit navn Mute :(

 

2 hours ago, PedoBear said:

+rep

+Du super sød at snakke med

+kan reglerne snakker pænt

+Dejlig rolig i mine tidligere cases da jeg var staff

+ i det hele taget en god person til jobbet

 

 

On 10/6/2016 at 11:11, InstanT said:

+rep

+Du er super flink og snakker pænt

+Du kender reglerne

-Savner lidt aktivitet fra dig

Tak for +rep :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.