Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Bims


Thomas Juul Rasmussen

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit ingame navn: thomas juul rasmussen
Staff ingame navn: bims
Dit SteamID: magter ikke at finde det
Staff SteamID: i ved godt hvem bims er
Forklar situationen: Det er nu ikke en staff klage som sådan, Jeg gad bare gerne vide hvad jeg løj om og hvad han mente med at jeg ændrede min historie. Altså han spurgte mig om hvorfor jeg skød efter en bil så sagde jeg "det var ikke min mening at ramme den" så mener han at det var løgn.
Bevis: ikke noget 
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

 

Du løj overfor mig, du ændrede din historie op til flere gang og spildte generelt bare både min og tekashi 6ix9ine's tid.

Jeg spurgte dig, "har du skudt med dit våben?" op til flere gange. Du sagde nej, pludselig ændrede historien sig, også havde du skudt, men det var bare op i luften og nu:

2 minutter siden, Thomas Juul Rasmussen skrev:

"det var ikke min mening at ramme den"

Nu skød du på bilen? Kan du snart beslutte dig?

 

Jeg valgte at give dig ban i 5 dage, kortere tid end normalt ban for at lyve (7 dage) for gentagende løgne og spild af vores tid.

-Bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Thomas Juul Rasmussen skrev:

"det var ikke min mening at ramme den" du skal nok se at det svare til at jeg skyder op i himlen 

og du svarede ikke på mit andet spørgsmål

Du gav mig ban fordi jeg skød med min pistol

desuden det var nok ikke mig som spildte din tid men ham der 6ix9ine fordi han kaldte admin på noget så tåbeligt

 

Det var dig der til starte med fortalte mig, at du IKKE havde skudt overhovedet. Pludselig havde du åbenbart skudt, men kun oppe i luften. Nu siger du så, at du faktisk ramte bilen.

Jeg har fortalt dig hvad jeg mener, når jeg siger til dig, at du ikke har fortalt sandheden siden starten (altså du har løjet).

Jeg gav dig ban for at lyve og spilde vores tid. 6ix9ine gjorde intet forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.