Dynn Skrevet September 26, 2017 Del Skrevet September 26, 2017 (rettet) Følg venligst denne skabelon ------------------------------ Dit ingame navn: Staff ingame navn: Dit SteamID: Staff SteamID: Tidspunkt for hændelse: Forklar situationen: Bevis: ------------------------------ "Forklar situationen" kan f.eks. indeholde: Hvordan det startede, hvad der helt præcis skete. "Bevis" kan f.eks. indeholde: Screenshots, optagelser, logs, vidner. Hvis du ønsker serverlogs eller andre beviser til at behjælpe din klage, er du velkommen til at PM en manager på forum. Det er set en del gange, at folk klager over lidt mærkelige ting, som forårsager mærkelige svar fra begge parter. Hvis du virkelig gerne vil have gjort noget ved det, så gør noget ud af det. At du klager over at du mener, at du blev jailed i for lang tid, eller fik for langt ban får dig ingen vegne. I disse tilfælde er det bedre at kontakte en manager eller højere rank. En klage skal være omkring en større ting som du mener kræver en handling fra vores side, ellers er den ret nyttesløs. Hvis det ikke er dig der har oprettet klagen skal du poste bidrag til sagen, ellers bedes du ikke poste. Videoguide: Redigeret 13. Februar af BareMaxx Fjernede HTML kode highlighting så staff klager ikke er så fucking irriterende at kigge på når de bliver pasted ind 3 1 Link til kommentar
Recommended Posts