Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban request


benfelt123

Recommended Posts

In-game navn: Stinebenfelt
SteamID: STEAM_0:1:124882204
Ban Reason: Mass RDA + LTAP
Hvem har banned dig?: Marcus
Hvorfor skal du unbannes?: Jeg er ny til darkrp så jeg kender ikke rigtig til reglerne og min ven synes det var sjovt at lyve overfor mig og sige jeg gerne måtte gå rundt og random arrest folk så jeg troede på ham men jeg fandt ud af man ikke måtte det ved at blive permanent banned så jeg håber jeg kan blive unbanned fordi mange af mine venner spiller på den server og jeg ved jeg kan få en fremtid på den fordi jeg har set 
mange af mine venner spille på den efter jeg blev banned så nu har jeg fortrydt at jeg stolede på min ven så nu vil jeg bruge min sunde fornuft ligesom der står i reglerne.
Link til kommentar
Del på andre sites

Du bruger ordet "random arrest". Det giver jo kun mening, hvis du er bekendt med, at man kan lave et arrest der ikke er random.

Hvis du tænker dig lidt om, er der nok en grund til, at en admin tager fat i dig. Så jeg kan ikke se, hvordan du kan tro, at du kan "arreste" en der teleporter til dig?

Hvad hedder din ven?

Link til kommentar
Del på andre sites

Uanset hvad er det dit eget ansvar at du har læst reglerne når du går ud af spawn.

 

Er det ikke indlysende at man ikke må random arreste? Det ligger lidt i ordet.

 

Hvad vil du gøre bedre hvis du fik endnu en chance.

Link til kommentar
Del på andre sites

1:min ven sagde jeg skulle areste andre for sjov jeg troede ikke man kunne blive banned for evigt

2:hvis jeg fik lov til at komme tilbage ville jeg ikke gøre noget man ikke måtte som at skyde andre eller areste andre

3: jeg kender ordet "random arrest" fordi ham der min ven sagde ha ha ha ha du blev banned for random arest og fordi det er et logisk ord at bruge til sådan noget

4: hvis jeg ikke kan komme ind igen vil jeg langsomt miste de af mine venner der spiller på den her server

5: hvis jeg siger hvad min ven heder hvad gør du så ved ham ?

Link til kommentar
Del på andre sites

min ven sagde log ud hurgtit og jeg viste godt at jeg ikke måtte arester alle men jeg troede ikke jeg ville blive banned for livstid jeg tænkte mig ikke om der han girede mig bare op og jeg gik med på den jeg ved godt jeg gjorde noget forker og det må du undskylde (og undskyld jeg arestede dig) jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive jeg lavede en fejl og det må i undskylde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, skal lige se om jeg har forstået det rigtigt.

 

Dine venner fortæller dig at du godt må arreste tilfældige personer, men du ved godt selv at det må man ikke. Det du så gør er at du arrester tilfældige personer og logger ud når jeg kommer?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.