Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin-ansøgning Knægt


Knægt

Recommended Posts

lavet af Nicklas Hougaard

 

 

Ingame navn:

Knægt


 SteamId: 

STEAM_0:1:191988286


IRL fornavn:

Nicklas


Alder:

14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? 

ja jeg har været staff på nogen andre engelske servere fx var jeg Admin på x-Ray.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? 

ja  jeg har lyst til at være Admin, fordi jeg føler, at det kunne være godt at være Admin på en dansk server, der forstår jeg også lidt mere af sproget, så det bliver nemmere for mig at svare på folks spørgsmål, og sige hvad de skal gøre, det bedste ved det er at Deaglemeister er på. 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg har god erfaring med hvordan man håndtere situationer, som der er et lille barn der sidder og skriger, eller hvis der er en der nu kan finde på at svare igen OSV. Jeg er også klar til at springe ud ad rp hvis det bliver rigtig nødvendigt, og jeg vil ikke bruge mit Admin til at snyde eller hæve mig over andre. Jeg taler pænt in game, kan godt finde på at sige bandeord eller sådan noget nogen gange. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ULX er alle de Admin commands der kan skrives i chatten der er, f.eks. !teleport og !freeze OSV.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

ja jeg er rigtig god til at stave, kan godt ske at jeg mumler lidt nogle gange når jeg snakker, så folk ikke helt forstår hvad jeg siger, men jeg kan øve mig i at tale noget mere tydeligere hvis, at det bliver et problem. 

  

 Bruger du ofte din mic?:

jeg bruger min mic hele tiden, de eneste tidspunkter jeg skriver er det hvis jeg ikke kan finde nogen, eller hvis der er en reklame.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

mandag 17:00-21:00

tirsdag 15:00-21:00

onsdag 19:00-21:00

torsdag 16:00-21:00

fredag 20:30-00:00

lørdag 10:00-00:00 

søndag 10:00-21:00

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

weekenden er der jeg er på allermest, fordi jeg ikke har andet at lave, og jeg hygger mig med at spille når jeg ved jeg har fri, jeg er selvfølgelig også på i hverdagende, bare ikke i så lang tid, og jeg kan måske ikke komme om onsdagen og fredagen fordi jeg har et job og er træt bagefter jeg er færdig med det.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

ja jeg har ikke spillet her i sindssygt lang tid, men jeg har god erfaring med at være de forskellige jobs, og mit arbejde (i virkeligheden) kan forhindre i at jeg tager til møder de kan også stoppe mig i at spille i så lang tid jeg vil spille på den.   

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ked af at sige det, men din ansøgning er ikke for god. Den mangler tekst og sortering, og i det hele taget bare mere information.

Du kan evt. se andre ansøgninger, for at få inspiration - men du må ikke kopiere andres ansøgninger.

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er alt for meget gået tabt, og med det mener jeg at der er en masse tekst der ikke er skrevet eller slettet. Det er også ligesom at du ikke har særlig meget interesse for det da det ligner at du bare har skrevet en hurtig ansøgning og postet den uden at tjekke den igennem.

Så der for giver jeg dig et KÆMPE -REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.