Hop til indhold
Stavox

[Solved] App


Liderlige Lars

Recommended Posts

Jeg synes ligesom @Bjørnen at du burde uddybe lidt mere. 

 

- Skulle det være en app, som kan hentes i AppStoren? Eller skal det være en standart app, ligesom Politi Borger?

 

Jeg kan se ideen, men jeg synes også skulle være en NPC. 

 

29 minutter siden, Bjørnen skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at du uddybede det lidt. 

 

- Hvad skal den hedde? Zalando?

 

- Hvordan får man tøjet, skal det sendes via et pakkefirma?

 

 

Hvordan ville du så skifte imellem dine tøj styles? Have et klædeskab? En menu som der popper op når du spawner ind?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Wesser skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at der var en app hvor du kunne købe tøj i stedet for at gå hen til en NPC

 

 

 

Ville nok sige at vi ikke skulle lave det en app men en netside inde på Chrome lige som weponscorp og silkroad hvor man køber ting online og får det leveret

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Aske skrev:

 

 

Ville nok sige at vi ikke skulle lave det en app men en netside inde på Chrome lige som weponscorp og silkroad hvor man køber ting online og får det leveret

Men igen, våben og drugs er noget, som du mister når du leaver, det gør du jo ikke med dig tøj, hvordan skulle det så gemmes, som en ting i dit inventory?

Link til kommentar
Del på andre sites

Man skulle kunne spawne et klædeskab ligesom man kan spawne det der post bur. Og jeg ved faktisk ikke hvad den skal hedde, men jeg syntes godt at det skal være en hjemmeside

 

 

Og tøjet skal leveres over et pakkefirma. Jeg syntes stadig der skal være en NPC men så skal der måske væfre forskeligt tøj i NPC'en Og hjemmesiden

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

Du kunne også lette røven og selv hente dit tøj. Tøj er sgu ikke en ligeså væsentlig som våben som skal købes hele tiden. Det fandme sjældent jeg ser nogen købe tøj alligevel.

 

- Men nu er det ikke kun hjemmesiden det er også et skab

 

- Folk i nutiden køber jo også tøj på nettet

 

- Der skal være forskelligt udvalg ved NPC'en og hjemmesiden

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Reyn skrev:

Folk køber sku da også tøj i butikker.. 

Så alle biler skal bestilles med postnord fordi nogle folk køber biler over nettet? 

- For det første skrev jeg ikke alle køber tøj på nettet. Jeg skrev: Folk i nutiden køber jo også tøj på nettet

 

- Og jeg syntes faktisk at det er pisse iriterende at alle er imod det her forslag når det bare er noget der gør at der kan være flere hjemmesider på tableten

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit forslag er ikke vigtigt eller brugbart, hvor tit køber du andre playermodels ingame? I forhold hvor tit bruger du silk road til weed? Jeg ser da ingen grund til at rykke noget som folk ikke bruger tit, over på tabletten

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Reyn skrev:

Dit forslag er ikke vigtigt eller brugbart, hvor tit køber du andre playermodels ingame? I forhold hvor tit bruger du silk road til weed? Jeg ser da ingen grund til at rykke noget som folk ikke bruger tit, over på tabletten

Jeg ved udmærked at folk ikke bruger det tit men jeg ville syntes at det var fedt med flere hjemmesider/apps på tableten

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.