Hop til indhold
Stavox

Mikrofon


creaMY

Recommended Posts

4 timer siden, Manno skrev:

Har rigtig dårligere erfaringer med Hyperx mic. Har byttet 2 gange fordi mikrofonen ikke har virket, og det jeg har nu fungere ikke optimalt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, RemaRejen skrev:

Har rigtig dårligere erfaringer med Hyperx mic. Har byttet 2 gange fordi mikrofonen ikke har virket, og det jeg har nu fungere ikke optimalt.

Har du kastede dit headset ned i bordet? 

Jeg har haft mit siden sidste jul, og har aldrig haft problemer med det??

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Manno skrev:

Har du kastede dit headset ned i bordet? 

Jeg har haft mit siden sidste jul, og har aldrig haft problemer med det??

Nej slet ikke. Troede også bare jeg var uheldig grundet de gode anmeldelser, men flere af mine venner har haft samme problem...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Manno skrev:

Hmmm? Mærkeligt?

 

Mit virker i vært faldt fint, men høre mange som har problemer med det?

Det er som sagt også bare min erfaring 🙂 Dog fik jeg det byttet uden de sagde et ord 

Og lige til det før så har jeg faktisk behandlet det virkelig godt, tvivler på jeg overhovedet har tabt det.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Køber du det der headset, skal du have en mikrofon ved siden af, da den indbyggede mic er værre end den billigste mikrofon du kan købe på wish.

Ahhh altså 7eren 2019 model, har faktisk en ret fin mikrofon, og det er også den jeg selv bruger.

De fleste anmeldelser på nettet har også pointeret at den har en af de bedste headset mikrofoner på marked, i forhold til andre. Men selvfølgelig vil en dedikeret mikrofon nok for det meste altid lyde bedre, fordi at hele produktet er fokuseret på mic kvaliteten, og ikke både lyd og mic.

 

Så jeg vil i vært fald anbefale dette headset hvis det skal være en god mic og lyd, med 7.1 😮.

Men desværre er den også lidt dyr, selvom at da jeg købte den var jeg heldig at der var udsalg så den kun kostet 700Kr.

Måske finder du sikkert et eller andet her til januar-udsalg som er til dit budget og god.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Ahhh altså 7eren 2019 model, har faktisk en ret fin mikrofon, og det er også den jeg selv bruger.

De fleste anmeldelser på nettet har også pointeret at den har en af de bedste headset mikrofoner på marked, i forhold til andre. Men selvfølgelig vil en dedikeret mikrofon nok for det meste altid lyde bedre, fordi at hele produktet er fokuseret på mic kvaliteten, og ikke både lyd og mic.

 

Så jeg vil i vært fald anbefale dette headset hvis det skal være en god mic og lyd, med 7.1 😮.

Men desværre er den også lidt dyr, selvom at da jeg købte den var jeg heldig at der var udsalg så den kun kostet 700Kr.

Måske finder du sikkert et eller andet her til januar-udsalg som er til dit budget og god.

Jeg kender ikke til 2019 modellen, men 2018 er virkelig lort.
Nu er det også Arctis 5 han har linket til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.