Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning- Køter


RealKoeter

Recommended Posts

10 minutes ago, TheCampingSS #køter said:

Ja det sker aldrig igen har også sagt det til Willy : )

 

chutney der sker aldrig igen har også snakket med Willy om det :) 

Jeg vil sige at hvis du lige tog dig en smule sammen, vil du være det perfekte staff medlem. Vil også påpeje, at jeg har haft fat idag lidt for meget i fortiden, men har ikkeoplevet noget med dig de sidste par uger (dog min erfaring med dig).

26 minutes ago, SejerStrufe said:

man skal stadig overholde reglerne selvom der ikke er så mange inde?, vis du går på serveren kl3-4 om natten bliver du random arrestet, rdmet og meget andet af staff,  de abusser for vildt. Så synes det lidt mærkeligt at skrive når en stor del af staff selv gør det,. selvom jimboe ikke er der. Men vi havde en krig og Rdmet hinanden men vi havde aftalt det hele og vi sad over ts. self-supply er noget fis da vi havde en gunshop.

For det første kl 3-4 om natten bliver RP overholdt. Jeg har ikke oplevet, at staff går rundt og rdm'er og arrestere folk. Selvfølgelig kan jeg kun tale for min egen erfaringer. Når det er sent om aftenen, vil jeg indrømme, at mig og nogen andre staff medlemmer, går rundt og hygger med os selv, og andre der frivilligt går med. Så laver vi små events for dem der er vågne, og for det meste er alle med på spøgen (siden der kun er cirka 10 - 15 inde). Der er altid forskel på et event og RDM. Vil påpeje, at du selv har været med på et mini event, på denne tid om natten, så at du tager dette, og bruger det imod admins, er taget ud af context (kan ikke huske den danske betydning). Det vi mener med Køter er, at han nogengange når intet er planlagt, at han nogen gange har gjort nogen ting, som han ikke må. Dog har jeg ikke oplevet det på det seneste. Så hvis du oplever, at staff direkte RDM'er dig, så kan du altid lave en staff klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 hours ago, SejerStrufe said:

den køter jeg har spillet med har opføret sig pænt og har været en rar person og snakker pænt til mig. Det kan ha noget af gøre med er i gang med ham og hans aggrasivitet er en del af hans "RP role" og vis du snakker med ham uden for "rp" er han en rar og stille og rolig person, og derfor tror jeg os han vælger at lige sin rp role fra sig. når han er i admin cases. Jeg forstår godt folks Kommentarer men det er en del af den RP role han har valgt og opfører sig ikke sådan uden for RP.

 

stadig +REP for nu.

 

Hvad med at du begynder at komme i skole igen sejer så kan du måske lære at stave ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Monkey said:

 

Hvad med at du begynder at komme i skole igen sejer så kan du måske lære at stave ;) 

 

2 minutes ago, Dave said:

Navne skal starte med stort bogstav ;)

Det er også som om der mangler lidt kommaer ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.