Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning- Køter


RealKoeter

Recommended Posts

In-Game navn: Køter AK81 (AK81 er mit gang og kan fjernes efter mit navn vis det er :))

SteamID: STEAM_0:1:93834227

IRL navn: Lucas

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity: Ja jeg har erfaring da jeg har været Co-Owner og SuperAdmins og Admin på mange servere 

og var Co-Owner i ca. 3-4 måneder og så blev serveren lukket. Og har derfor lært at hvordan jeg skal håndtere Admin cases  og hvordan man skal være som Admin :) 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? hvorfor er du mere kvalificeret en andre ansøgere: I skal vælge mig er fordi jeg høre efter historierne fra hver person og er jeg rolig og tager ikke så stærkt vis folk råber af en og jeg er meget rolig når det gælder admin cases fordi jeg kender hvordan folk gerne ville have en Admin til at opføre sig :) også efter jeg har hørt historierne så finder jeg så ud af hvordan vi skal klare det .

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX : Ja jeg har kendskab og erfaring med ULX commands da jeg har været Admin på mange servere har jeg lært meget om ulx og jeg lære også meget hurtigt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan godt snakke dansk men da jeg var lille kunne jeg ikke udtale ord FX. ørn og tyr, men det har jeg lært efter tiden så det har ingen problemer mere kun med MEGET lange ord og jeg kan godt skrive dansk men det gælder det samme som der hvor jeg var lille men det har jeg lært efter alle de år :) håber ikke det gør noget et jeg har haft problemer med det som lille 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på: jeg kan være på alle dage undtaget ulige weekender da jeg er hos min far, men som sagt kan jeg være på alle dage efter kl. 15 eller før også til kl. 23:00 i hverdage og 02.00 i weekender (lige weekender når jeg er hjemme) vis jeg self ikke skal noget med familien (det skal jo også passen) :).

 

Enden relevant infomation omkring dig du synes vi skal vide: Jeg er 15 som sagt jeg bor med min mor og jeg har haft det meget svært gennem mit liv både med sygdom men også med en person som er i min familie og siger ikke hvorfor det kan jeg ikke snak om og jeg spiller meget til hverdag og går meget op i gmod og spiller også csgo også har jeg gået til kampsport fx Brydning og Boxning, så det var lidt om mig :) 

 

TAK fordi du/i tog tid at læse min ansøgning håber at i synes om det og vis der er nogle spørgsmål så bare skriv :) og så må du/i have en god dag :) .- KØTER

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, TheCampingSS #køter said:

ja jeg har erfaring da jeg har været Co-Owner og SuperAdmins og Admin på mange servere 

og var Co-Owner i ca. 3-4 måneder og så blev serveren lukket. og har derfor lært at hvordan jeg skal håndtere Admin cases  og hvordan man skal være som Admin :) 

Hvilken kategori står dine erfaringer under? Og hvilken slags erfaringer fik du?

Link til kommentar
Del på andre sites

kategori står under både at jeg kan ULX og ved hvordan man skal håndtere admin cases og jeg fik ulx erfaring og erfaring hvordan man skal snak til folk og hvordan man skal forstå folk med 2 forskællige historier ved at være co-owner og admin osv :) håber det var svar på dit spørgsmål :) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så lige en anden ting... Det ligner ikke rigtig du har gjort så meget ud af din ansøgning. Hvilket skabelonen siger : 

 

 

Tag dig god tid, når du skriver en ansøgning. Det betaler sig. Hvis det ser ud som om, at du bare har skyndt dig igennem den, bliver den afvist.

 

 

Måske kunne du læse den igennem og starte med store bogstaver de rigtige steder ;)

 

+Rep

 

Du lyder som en fin spiller og jeg har ikke haft nogen problemer med dig ingame.

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

  • Du var co-Owner på samme server som jeg var H-Admin på, og du abusede meget og tog aldrig cases.
  • Du er Newbie, så du har ikke spillet her så længe.
  • Du kan nemt tale grimt til folk.

 

Hvis du retter op på tingene, så vil jeg måske ændre min mening.

 

-Martin Holm.

Link til kommentar
Del på andre sites

ja men det var også fordi folk og admins var sådan over for mig jeg ikke gad at tage det seriøst 

også er det 1-2 år siden og har ændret mig og har lært at styr min vrede vis du læser i min ansøgning og bare fordi du ikke kan lide mig skal du ikke ødelægge min ansøgning. og jov har spillet ine på serveren LÆNGE har bare ikke været på deres hjemmeside 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Staff. 

 

Jeg vil gerne anbefale Køter, fordi han er en god spiller der er sjov og god mod folk.

Har spillet med ham på mange andre servere hvor han var admin og han var en seriøs admin.

så jeg vil gerne anbefale ham.

 

Signed By Monkey ;D,

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep 

mega nice person, altid pisse flink og sjov at spille "RP" med. vil klart anbefale ham da jeg har spillet med ham på andre server hvor han også været "staff" og tog staff arbejde ret seriøst, han er også meget seriøs omkring "rp" og at reglerne skal overholdes. han er til at stole på og jeg vil væde 100 på at han ville tage staff arbejde seriøst! :-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Kan reglerne 

- god tone foran andre spiller og snakker pænt

har spillet med ham før og han snakker pænt og holder hoved koldt for det meste og snakker pænt.

som sagt ´+rep

og virkelig nice!

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Etisk korrekt?

- Ved ikke om det er en del af dit rp-spil inde på serveren. Men du snakker meget grimt til andre. Og er direkte provokerne over for andre.

- Du skriver bl.a.''Ja at jeg har nogle dage hvor jeg har haft en træls dag p.g.a. en sygdom jeg har haft 1 år ''. Hvad vil du gøre gøre i en admin-sag. Hvis du har en (undskyld mit sprog) en lorte dag? Jeg frygter lidt, at det kan gå ud over din dømme kræfter. Og at du måske kommer til at dømme forkert i din vrede.

- Tænker lidt hvordan folk skal kunne havde respekt over for staff. Der ikke ved hvordan han skal snakke eller være inde på serveren. Med det tænker jeg på etik og moral inde på serveren. Og hvordan man er over for sine medspiller.  

 

Erfaring.

- Det er meget fint, at du har masser af erfaring inde for admin på andre server. Men det ville være bedre, hvis du kunne nævne navne på de andre server. Så det kunne danne et overblik over hvem du er, og hvad du kan. Om du har været admin på en stor server. Eller bare en hel masse små server, som kun har kørt i få dage. Husk på; alle kan lave en server, og kalde sig selv for owner eller super-admin. Men det kræver meget mere, at køre serveren, end at åben den. 

 

Opbygning af din ansøgning.

- Synes den er meget kort. Der skulle måske godt være noget mere fyld på. Da det vil danne et større overblik over hvem du er som person.

- Husk lige tegnsætninger næste gang. Da det vil gøre det meget nemmere for læseren. 

 

Hvis jeg skal anbefale dig noget. Som meget gerne skulle være et god råd til dig. Synes jeg, at du skal tage den lidt med ro. Og tænke over hvordan du snakker til andre. Da det nogle gange, kan være med til at sorger/støde andre inde i spillet.

 

Husk nu, at der er intet ondt blod ment i denne kommentar. Synes bare du skal tage det til eftertanke.

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Den måde jeg snakker er rp som jeg spiller og min vrede er væk og kan styre den nu og det ved jeg og går ud af min rp i admin case self

 

Grunden til der ikke står navne er fordi jeg ikke ville reklamere for en anden server men vis det er så skriv her igen så skrive jeg en server 

 

Ja min ansøning er kort men kunne ikke finde på mere og jeg sad over 45 min til at tænke og kunne ikke finde på mere 

 

Men tak for det du skrev men håber der er lidt svar her 

og som sagt så har jeg haft den her sygdom længe og skrev det bare så i vidste det men nej det går ikke ud over min opførsel på serveren men det gør sådan jeg skal tænke en ekstra gang for jeg snakker og det er MEGET lang tid siden jeg har haft det sådan men tak fordi du skrev det og ændre det lige i min ansøgning så man ikke misforstår det :) 

 

 

Jeg har også lavet det sidste ting om så der står mere om mig og mit liv 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Neutral

 

 Vi havde engang en lille slags gang fight og du var helt chill med det, det var virkelig fedt

 

Du har engang gange haft spawned en base i en base og når admin kom og sagde du slette den gjorde du det 

 

Har set dig en gang tale ondt til politiet  

 

 

-Zarex :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, TheCampingSS #køter said:

jeg går ud af når jeg er i case

Som EDDY har sagt...

 

Så har du et grimt sprog, men kunne du bevise at du kan gå ud af det?

 

Hvordan vil du håndterer en spiller som sviner dig utroligt meget til?

 

Et eksempel

 

"Du er en lorte admin din p....slugende cu..."

 

Nu skal du tænkte dig om, jeg gider ikke høre på et eller andet du finder passende. JEG vil vide den reaktion du ren faktisk vil have.

 

 

Hvis du ikke kan opføre dig ordentligt, og ikke tale grimt. Kan du jo ikke være til nogen nytte. 

 

Du skal altid kunne acceptere de andre spillere og tale ordentligt til dem, hvis de går ind i dit job at tale grimt. Skal du jo stadigvæk holde en smule tilbage, da det ikke er pænt at gå og tale grimt om deres forældre......

 

Hvis du skal være staff, må du jo kunne holde din temperament.

 

Nu for lige at spørge du behøver ikke at oplyse mig, men hvad er navnet på den omtalte sygdom? Det vil hjælpe enormt meget at vide dette. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg kan godt bevise mit sprog over folk når jeg bliver mod og jeg kan godt håndtere min vrede når folk sviner mig til det står også i ansøgningen at jeg ikke tager det mod mig når folk råber en pga jeg er en meget rolig dreng og derfor kan styre mit sprog 

 

Den sygdom jeg har kan lægerene ikke finde ud af også derfor jeg har haft det så lang tid men får piller for det ps det er nogle kupper der kløer som om der er 10 myggestik 1 sted

 

Håber det her er svar nok og kan jo bevise mit sprog vis jeg bliver mod :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er jeg uenig, jeg har spillet med køter i et par uger nu og jeg har ikke hørt ham tale grimt til en hvor det ikke var for sjovt eller planlagt.

 

Men du har jo også lov til at have din egen mening.

 

Jeg beholder stadig mit +REP på Køter 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller rp og derfor snakker sådan så folk får respekt og kan godt styre det og kan bevise det vis jeg bliver mod fordi har været admin sådan flere gange og der snakkede jeg pænt i cases også havde jeg min rp måde men håber du forstår og måske kan ændre det du skrev men er glad for det du skrev :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

den køter jeg har spillet med, har opføret sig pænt og har været en rar person. Det kan have noget at gøre med at jeg er  i det samme "gang" som ham. Hans aggressivitet er en del af det Roleplay han har valgt. Vis du snakker med ham uden for Roleplay er han en rar og stilleperson. Så derfor er det i min tro han ligger sin role frasig og snakker pænt når det gælder.

stadig +REP for nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Spilletid på serveren: Jeg har set dig meget på serveren, og du er eksremt sjov at RP med.

Sprog: Jeg har aldrig set dig snakke grimt.

Admincases: Jeg har ikke været i et case med mig, eller set andre være i case med dig. Du er god til at holde reglerne.

Andet: Du er virkelig sjov, men der kan også komme plads til RP. 

Jeg kan også se du har meget erfaring ved at være staff, fordi du har været Co-Owner på en anden server.

 

Jeg vil gerne ønske dig held og lykke med at blive Staff! :D

 

- Ronaxi

Link til kommentar
Del på andre sites

Rdm lidt men det var fordi at vi snakkede ts og de sagde alt muligt også self-supply nej købte/fik våben af gundealer men det sker ALDRIG igen og har aldrig self-supplyet kun 1 gang og der kom admin og sagde jeg skulle smide det så sagde jeg nååår Ja også droppede jeg det men tak for neutral rep

 

Link til kommentar
Del på andre sites

man skal stadig overholde reglerne selvom der ikke er så mange inde?, vis du går på serveren kl3-4 om natten bliver du random arrestet, rdmet og meget andet af staff,  de abusser for vildt. Så synes det lidt mærkeligt at skrive når en stor del af staff selv gør det,. selvom jimboe ikke er der. Men vi havde en krig og Rdmet hinanden men vi havde aftalt det hele og vi sad over ts. self-supply er noget fis da vi havde en gunshop.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral Rep.

 

Skide sjov at være sammen med. Han er tit flink og positiv imødekommende.

- Har oplevet at når du bliver irreteret, har du en meget aggressiv måde at tale på.

Er tit inde og følger reglerne når der er mange inde.

Du kan nogen gange finde på at FailRP når serveren ikke er så fuld som den plejer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.