Hop til indhold
Stavox

[Afslået] RedKiller boy_dk ansøge om at blive Staff


frederik holck

Recommended Posts

Ingame navn: RedKiller boy_dk
SteamID: https://steamid.io/lookup/STEAM_0:0:223586783
IRL fornavn: frederik 
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Minecraft, gmod,

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? der er da ingen der er bedre end andre så vil bare gerne hjælpe så meget jeg nu kan gøre nu når jeg lige er i gang med at skrive så er det også får fordi jeg talker pænt til de andre og jeg vil gøre mit bedste få at være en god staff

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Og ja det har jeg

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja bruger virkelig meget min mic nu når jeg næsten lige har fået en nu mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Nej jeg kan være på alle dage ca 4 til 5 timer om dagen

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er lidt ordblind og vil helst ikke have at andre skal vide det udover staffene 

Link til kommentar
Del på andre sites

På ‎04‎/‎12‎/‎2018 den 7:32 PM , RedKiller boy_dk skrev:

Hej

jeg spiller rigtig meget inde på serveren. Jeg kan godt lide at spille meget som politi. Derfor gad jeg rigtig god blive rigspolitibetjent. Jeg er 14 år og kender reglerne rigtig godt, derfor vil jeg gerne ansøge om rigspolitibetjent 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.