Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin klage over Emoyly


EDDY

Recommended Posts

Dit Ingame navn: EDDY

Staff Ingame navn: Emoyly 

Dit SteamID:  STEAM_0:0:22932706

Staff SteamID: Det finder I vel nok hurtigt.

Forklar Situationen:


Jeg arbejder som politi. Og ser en holder rimlig dårligt parkeret. Så jeg vælger derfor at køre bag ved ham. Og tænde for det blå blik. Person vælger derfor at gase op, og køre væk fra mig. Jeg sætter så efter ham, hvor det hele ender med ´´jail´´ til ham.

 

Personen vælger at kalde på admin. Da han ikke menes det var fair. At jeg sætter efter ham på den måde. Hvorefter Emoyly tag fat i mig. Og fortæller at det står i reglerne. At jeg ikke bare uden videre, må standse folk på den måde. 
Spørg ham derefter, hvor det står i reglerne. Da jeg ikke kan se det. 
Hvor svaret fra ham er: At det er en regel som alle server har. Det ligesom en ''in-skrevet regel''. Kan så sige, at jeg er tideligere erfaret som Super-admin inde på en af Danmark største RP server inde for Gmod ''Artex-Server''. Hvor jeg også har en admin-tid på næsten 2 år. Og denne regel kender jeg intet til. 

Det kan nemt godt være, at I har inde på denne server sådan en regel. Men så vil jeg med de kraftige menes, at den skal skrives ind i reglerne. Så der ikke sker flere misforståellerser blandt serverens medspiller. 

Men hvis denne regel ikke skulle forkommer jeres regelsystem. Opfordre jer om, at I tag en snak med denne person til Emoyly. Og fortæller ham, at man nødig skal lave sine egen regler inde på serveren. Da det nemt kan skabe kaos inde på serveren. 

 

Til en anden ting. Så har denne admin, svært ved at holde fokus i en adminsag. Da modpartner i adminsagen hele tiden snakker (råber). Så man når aldrig, at fået snakket ud. 
Men det er altid noget, at han kan arbejde med. Så han vel kan blive en bedre admin til sine sager.