Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin klage over Emoyly


EDDY

Recommended Posts

Dit Ingame navn: EDDY

Staff Ingame navn: Emoyly 

Dit SteamID:  STEAM_0:0:22932706

Staff SteamID: Det finder I vel nok hurtigt.

Forklar Situationen:


Jeg arbejder som politi. Og ser en holder rimlig dårligt parkeret. Så jeg vælger derfor at køre bag ved ham. Og tænde for det blå blik. Person vælger derfor at gase op, og køre væk fra mig. Jeg sætter så efter ham, hvor det hele ender med ´´jail´´ til ham.

 

Personen vælger at kalde på admin. Da han ikke menes det var fair. At jeg sætter efter ham på den måde. Hvorefter Emoyly tag fat i mig. Og fortæller at det står i reglerne. At jeg ikke bare uden videre, må standse folk på den måde. 
Spørg ham derefter, hvor det står i reglerne. Da jeg ikke kan se det. 
Hvor svaret fra ham er: At det er en regel som alle server har. Det ligesom en ''in-skrevet regel''. Kan så sige, at jeg er tideligere erfaret som Super-admin inde på en af Danmark største RP server inde for Gmod ''Artex-Server''. Hvor jeg også har en admin-tid på næsten 2 år. Og denne regel kender jeg intet til. 

Det kan nemt godt være, at I har inde på denne server sådan en regel. Men så vil jeg med de kraftige menes, at den skal skrives ind i reglerne. Så der ikke sker flere misforståellerser blandt serverens medspiller. 

Men hvis denne regel ikke skulle forkommer jeres regelsystem. Opfordre jer om, at I tag en snak med denne person til Emoyly. Og fortæller ham, at man nødig skal lave sine egen regler inde på serveren. Da det nemt kan skabe kaos inde på serveren. 

 

Til en anden ting. Så har denne admin, svært ved at holde fokus i en adminsag. Da modpartner i adminsagen hele tiden snakker (råber). Så man når aldrig, at fået snakket ud. 
Men det er altid noget, at han kan arbejde med. Så han vel kan blive en bedre admin til sine sager.

 

Bevis: Da forekommer ikke nogle beviser. Men håber, at I vil tage en snak med ham om etik og moral inde på serveren. Og hvordan man er som admin. Har en pligt, at skabe ro og orden inde på serveren.

 

Takker fordi I tog jer tid til at læse denne klage. Og hvis der skulle forekomme nogle spørgsmål til klagen. Er I altid velkommen til, at skrive til mig her inde. Eller tage fat i mig in-game.

 

Mvh. EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Det jeg fortalte dig at du ikke måtte, var at lave tilfældige våbentjek. Det var sådan set det jeg fortalte dig, og det første du sagde var også, at du havde planlagt at våbentjekke ham.

Det var hvad jeg fortalte dig at du ikke måtte, og siden du ikke endnu havde gjort det, gav jeg dig ingen straf.

Det at du har været en admin på en anden server, ændrer ikke på hvordan vores regler er.

 

I øvrigt er mit SteamID STEAM_0:0:56939043 :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til Emil.


Omhandler svar til min klage. 

 

Som jeg selv husker det. Fremgik det til at starte med. At jeg gerne ville tjekke denne person, om han var på drugs. Da han tydeligt holdt rimlig forkert/ulovligt. 

Hvorefter ''som jeg også sagde til dig''. Ville jeg også tjekke, om der fremgik nogle våben i denne sag. 

 

Du fortæller mig flere gange. At det er lidt ligesom den udøvende statsmagt. At man på ingen måde, har lov til at stoppe en bil. Hvorefter man vælger tjekker den. 

Hvor jeg fortæller dig flere gange. At politi til hver en tid. Har lov/pligt til at stande en bil. Og tjekke den til hver en tid. Men hvis der ikke skulle fremgå noget i sigelsen/beviser. Har person altid lov til at klage over politi. 

 

Det med at jeg skriver, jeg har tideeligere har erfaret at være admin på en anden server. Er grunden til, at du fortæller mig, at det er en regel, som alle ved. Vil blot skrive, at det er ikke en regel. Der fremgår på alle server. ´´Bare til info´´. Så der ikke skulle forekomme nogle misforståelser næste gang.

 

Men takker fordi, at du gad at læse/svare på min klage. Det er på intet måde ondt ment. Og der skulle helst ikke forekomme noget ondt blod i denne sag. Vil blot havde, at du tænkte lidt mere over sagerne. Før at du valgte at fremgå med en dom. 

 

Mvh. EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Artex og Stavox er noget helt forskelligt.

At du har spillet på en anden server betyder det ikke vi har samme regler.

 

Vores regler er i forvejen en roman, hvis vi skulle skrive alt ned ville vi ende på 10 sider.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det jeg hørte dig sige, var at du ville våbentjekke ham. At våbentjekke i den virkelige verden, er jo ikke bare at klikke på en knap. Man ville jo sådan set tjekke hele deres krop for våben. Det er sjovt nok heller ikke tilladt i den virkelige verden uden nogen grund (Skulle da i hvertfald overraske mig en del).

Om reglen så er skrevet ned eller ej, så giver det lidt sig selv, at man ikke tjekker folk overalt på deres krop for våben.

 

Dog er jeg meget enig i, at reglen burde skrives ned, da det kan give forvirring når det ikke direkte står i reglerne. 

 

Har dog aldrig fortalt dig, at du ikke måtte stoppe bilen, da jeg ikke kunne se hvad der havde foregået før det.

Har heller aldrig sagt, at det er en regel på alle servere, men sagde derimod at det lidt giver sig selv, at man ikke våbentjekker uden en grund.

Derfor fortalte jeg dig bare, at du ikke må tjekke for våben uden grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til Simon.

 

Omhandler svar til min klage. 

 

Vil meget gerne havde, at du læser det jeg skriver. Før du vælger at forekomme med et svar til klagen. 

Svar på dine spørgsmål:

 

1. Har på intet tidspunkt sagt/skrevet. At serverne skal havde ens regler. Men da en admin vælger kommentere. At det er en regel, som gælder på alle andre RP server.Men forekommer. blot ikke, da jeg aldrig har set denne regel før.

 

2. Har læst jeres regler igennem. Og igen, har set da er meget værre. Men som jeg selv siger/skriver. Vil der nemt komme splid i en admin-sag. Hvis admin ikke har loven med sig. 

Du skal tænkte det lidt som, at en admin er neutral i en admin-sag. Og kun går ud fra loven/beviser. Det vil så blive lidt svært. Da loven ikke kan følge med. 

Men det er op til serveren høste staff. Da det er dem der vælger hvordan etik og moralen, skal være på serveren.

 

Men takker fordi du ville bruge din tid. Til at svare på min klage. Det sætter jeg stor pris på. Og som jeg selv skriver det. Ønsker jeg intet ondt blod i denne sag.

 

Mvh. EDDY

Svar til Emil.

 

Omhandler svar til min klage.

 

Som du skriver til sidst. At jeg til hver en tid, har lov til at standse bilen. Synes jeg lidt underlig, at jeg skulle i en admin-sag til at starte med. Grunden til at han klagede, var at jeg standsede hans bil til at starte med. Og som jeg selv skriver det, og fortalte dig det. Har jeg på ingen måder våben tjekkede ham. 

 

Derfor synes jeg at denne her sag. Kører lidt at sporet, da du vælger at ændre forklaring. Derfor mener jeg bare, at vi skal lukke sagen. Da vi sikker har snakket forbi hinanden. 

 

Hvis politi finder våben i bilen, som kan være ligefra kniv til skydevåben. Kan de til hver en tid, og har ret til at våben tjekke personen. 

Min plan var. Som jeg selv skriver det. Tjekke om han var på drugs. Hvis personen nu var på drugs. Ville han være på den anden side af loven. Og derved, vil jeg også tjekke, om der skulle fremgå nogle våben i sagen. For at være på den sikker side. 

 

Politi laver altid en kropvireting før en anholdelse. Jeg prøver blot at skabe noget RP på serveren. 

 

Takker for svaret. Og at vi fik løst denne her station.

 

Mvh. EDDY 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, EDDY said:

Som du skriver til sidst. At jeg til hver en tid, har lov til at standse bilen. Synes jeg lidt underlig, at jeg skulle i en admin-sag til at starte med. Grunden til at han klagede, var at jeg standsede hans bil til at starte med. Og som jeg selv skriver det, og fortalte dig det. Har jeg på ingen måder våben tjekkede ham. 

Grunden til at du skulle i en admin sag, var fordi en anden person mente at du random arrestede ham.

20 minutes ago, EDDY said:

Hvis politi finder våben i bilen, som kan være ligefra kniv til skydevåben. Kan de til hver en tid, og har ret til at våben tjekke personen. 

Min plan var. Som jeg selv skriver det. Tjekke om han var på drugs. Hvis personen nu var på drugs. Ville han være på den anden side af loven. Og derved, vil jeg også tjekke, om der skulle fremgå nogle våben i sagen. For at være på den sikker side. 

Du sagde at du ville tjekke ham, og da du ikke gav nogen grund til det, informerede jeg dig sådan set bare om, at du ikke må random våbentjekke.

Du begyndte at argumentere imod hvad jeg sagde, om at man ikke må random våbentjekke, og derfor forklarede jeg dig hvorfor at det ikke er tilladt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Til Emil

 

Omhandler svar til min klage over admin.

 

Hvis jeg skal svare på dine spørgsmål:

 

1. Er det et random arrest. Hvis personen vælger at køre fra mig (skal siges, at jeg har blå blink på). Selvom jeg har bedt om holde ind til side. Og da jeg endelig for personen ind til side. Vælger han flere gange, at nægte at betale denne bøde. Som jeg udskriver til ham? 

 

2. Fortalte dig flere gange. At personen kørte fra mig. Da jeg ville tjekke ham. Men du mener så, at det er iorden, i den virkelige verden. At køre fra politi, selvom de har blå blink på? 

 

Kan mærke/se, at denne her klage ender ud i en diskurion. Som jeg blot ikke mener, skal fremgå her inde. Ville mene. At en overorden skulle tage sig af klagen. Og ikke af den person klagen handler om. Men det er måske serveren holdninger til klager?

 

Vælger så at lukke sagen. Da jeg ikke mener, at denne sag forkommer til at være etiks korrekt. 

 

Husk nu Emil. At der på ingen måde, er ment. At der skal være ondt blod i sagen. Og vi helst skal kunne se hinanden, som medspiller igen. 

 

Mvh. EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til Instan T

 

Omhandler svar til min klage.

 

Jeg menes ikke at der var nogle biler til stede. Da jeg havde en snak med denne admin. Jeg skriver blot, at personen fortæller, at jeg skal havde en god grund, til at stoppe personen.  

Jeg fortæller så admin, at personen holder dårlig og ulovligt parkeret. Da jeg sætter det blå blik på. Vælger personen at flygte fra mig. Hvor det hele ender med en anholdelse. 

 

Alt det her, kan godt være at admin ikke hørte. Og drejer det ind på at våben tjekke.

Hvor jeg så spørg ham om. Hvad hvis det var at våben tjekke ham. Om det var en god grund. Men som han selv skriver/fortæller. Skal man havde en god grund til at våben tjekke. 

 

Men takker for dit svar. Og at du gad at bruge din tid på at læse denne klage. Selvom du kun set er mod. 

 

Mvh. EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay. Eddy hvis du stadig føler at du vil klage over hans måde at håndtere tingene på og hvordan han tog sig af det osv. Så send mig endelig en ENKEL pm med alt information i den, så kigger jeg vidre i sagen. Lukker denne post, så tager vi den over PM hvis der skal ske mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.