Hop til indhold
Stavox

[Solved] Borgmesterens love


Aqmed Miller

Recommended Posts

Jeg syntes der burde blive lavet regler for hvad borgmesteren kan tillade sig at lave love om 

 

Jeg ser tit borgmestere have love som “Jeg må parkere hvor jeg vil” - “Gundealers må kun have 1k i profit” også videre - Der kommer flere og flere cases med “Må han have den her lov” oftest må jeg bede borgmesteren om at fjerne loven men han siger så “Find regelen om at man ikke må have den lov”

 

TLDR:

Få lavet regler omkring love borgmesteren må sætte

Link til kommentar
Del på andre sites

Neeej mine diktator dage er ovre @Lund @Vladmir Putin 

 

Anyyyyyyway, det ville være en god ting at få på plads, så selv folk der tror at det skal være en nedskreven regel fatter det.

 

Forresten, lav et forbud med de røv elendige skærme, som bliver sat op i spawn, også finder borgmesteren den største villa og bor i. Så kommer

"FÅR IKKE LICENSE" Cases.

Please, fix..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ved jeg godt men jeg vil bare få fundet en løsning på at folk der spørger "Hvilken regel står det i var!?!?!?!?!" så siger jeg til dem at det er en uskreven regel så begynder de at råbe og skrige "JAMEN SÅ GÆLDER DET IKKE SÅ KAN DU KRAFTEDME IKKE BEDE MIG OM AT FJERNE DET" - Det ser jeg som en løsning hvis der bliver tilføjet regler for hvordan Borgmesteren kan lave love.

 

- Med at de fx ikke må give sig selv fordele ifbm. Love som  Borgmesteren må parkere over alt - Borgmesteren må skyde samme gælder politiet at de ikke skal have fordele ifbm. Med loven

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Det ved jeg godt men jeg vil bare få fundet en løsning på at folk der spørger "Hvilken regel står det i var!?!?!?!?!" så siger jeg til dem at det er en uskreven regel så begynder de at råbe og skrige "JAMEN SÅ GÆLDER DET IKKE SÅ KAN DU KRAFTEDME IKKE BEDE MIG OM AT FJERNE DET" - Det ser jeg som en løsning hvis der bliver tilføjet regler for hvordan Borgmesteren kan lave love.

 

- Med at de fx ikke må give sig selv fordele ifbm. Love som  Borgmesteren må parkere over alt - Borgmesteren må skyde samme gælder politiet at de ikke skal have fordele ifbm. Med loven

Hvis vi tager dit tidligere eksempel med parkeringen, har vi følgende regel: 

2.33: Det er lovligt at parkere på græs, hvor der ikke er andre parkerings muligheder i form af parkeringspladser. Steder hvor der er fuldt optrukne linjer op af fortovet, er det ikke lovligt at parkere. Det er heller ikke lovligt at parkere på fortovet. Eksempel på parkering 

 

Så kan bogmesteren jo ikke lave en regel der hedder at han kan parkere hvor han vil, da det vil gå i mod netop den regel. I mit hovede vil det ikke give mening at lave en regel der pointere at man ikke må lave love, der går imod reglerne. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hvis vi tager dit tidligere eksempel med parkeringen, har vi følgende regel: 

2.33: Det er lovligt at parkere på græs, hvor der ikke er andre parkerings muligheder i form af parkeringspladser. Steder hvor der er fuldt optrukne linjer op af fortovet, er det ikke lovligt at parkere. Det er heller ikke lovligt at parkere på fortovet. Eksempel på parkering 

Tak

 

4 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Så kan bogmesteren jo ikke lave en regel der hedder at han kan parkere hvor han vil, da det vil gå i mod netop den regel. I mit hovede vil det ikke give mening at lave en regel der pointere at man ikke må lave love, der går imod reglerne. 

Det kan vi godt blive enige om men det der er at når jeg beder folk om at fjerne den lov der er i strid med serverens regler så begynder de at kæfte op, råbe og skrige om hvilken regel det står i - Så siger jeg det er en uskreven regel de gider så ikke at fjerne det og ender med at jeg selv changer mit job og fjerner loven så kan jeg gå ned i spawn 5 minutter efter og der er den samme lov så sat op igen, de er mega ligeglade når man siger det er en "uskreven regel" men den stadig er gyldig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Tak

 

Det kan vi godt blive enige om men det der er at når jeg beder folk om at fjerne den lov der er i strid med serverens regler så begynder de at kæfte op, råbe og skrige om hvilken regel det står i - Så siger jeg det er en uskreven regel de gider så ikke at fjerne det og ender med at jeg selv changer mit job og fjerner loven så kan jeg gå ned i spawn 5 minutter efter og der er den samme lov så sat op igen, de er mega ligeglade når man siger det er en "uskreven regel" men den stadig er gyldig.

Så er det godt at du er staff, og kan straffe dem, hvis de ikke gider at høre hvad du siger, eventuelt spørg en anden staff inden, for at være sikker.

Har du eventuelt et eksempel på en lov, som de kunne lave, der ikke står i reglerne?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Så er det godt at du er staff, og kan straffe dem, hvis de ikke gider at høre hvad du siger, eventuelt spørg en anden staff inden, for at være sikker.

Har du eventuelt et eksempel på en lov, som de kunne lave, der ikke står i reglerne?

Borgmesteren må skyde når han har lyst, Våbenhandlere må højst have 1,2k i profit, Politiet må ikke stoppe Borgmesteren eller hans PET, Borgmesteren og hans PET må køre som de vil - osv.

 

Der er sikkert et par regler omkring de her ting fx. "Borgmesteren må skyde når han har lyst/overalt" der ved jeg der er en regel omkring at man ikke skal skyde uden grund da det betragtes som FailRP

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Våbenhandlere må højst have 1,2k i profit, 

Sig de skal lade vær med at ødelægge RP for gundealers.

23 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Borgmesteren og hans PET må køre som de vil - osv.

Sig den skal fjernes.

 

24 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Politiet må ikke stoppe Borgmesteren eller hans PET, 

Sig det er bullshit og han skal lade vær med at lave fordele til sig selv - få ham til at fjerne loven.

25 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Borgmesteren må skyde når han har lyst

Rdm - få ham til at fjernr loven. Hvis han så siger "DET ER KUN TIL SELVFORSVAR" Så henvis til de 3 love i toppen, kan ikke huske hvilken.

 

Nægter han skriver du !changejob Ultra Borgmester

Problem løst

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Guzern skrev:
36 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Borgmesteren og hans PET må køre som de vil - osv.

Sig den skal fjernes.

  

36 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Politiet må ikke stoppe Borgmesteren eller hans PET, 

 Sig det er bullshit og han skal lade vær med at lave fordele til sig selv - få ham til at fjerne loven.

Jeg ved godt at jeg skal sige de skal fjernes men de spørger så "Hvor står det henne" jeg fortæller dem så at det er en uskreven regel men stadig gyldig så begynder de at gå helt amok råbe og skrige og vil have beviser på reglerne findes - Jeg plejer også selv at fjerne dem hvis de ikke gør det i så fald give dem jail

 

- Men vil bare gerne have en regel om hvad for nogen love de kan tillade sig at sætte så vi slipper for alle de situationer in-game

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg ved godt at jeg skal sige de skal fjernes men de spørger så "Hvor står det henne" jeg fortæller dem så at det er en uskreven regel men stadig gyldig så begynder de at gå helt amok råbe og skrige og vil have beviser på reglerne findes - Jeg plejer også selv at fjerne dem hvis de ikke gør det i så fald give dem jail

 

- Men vil bare gerne have en regel om hvad for nogen love de kan tillade sig at sætte så vi slipper for alle de situationer in-game

Regel 1.2 og 2.5

 

Bare sig det er gælder indenfor samme regel som self supply, da man bruger Borgmester jobbet til at give sig selv en RP fordel, som man heller ikke må som fx. Gundealer.

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg ved godt at jeg skal sige de skal fjernes men de spørger så "Hvor står det henne" jeg fortæller dem så at det er en uskreven regel men stadig gyldig så begynder de at gå helt amok råbe og skrige og vil have beviser på reglerne findes - Jeg plejer også selv at fjerne dem hvis de ikke gør det i så fald give dem jail

Du behøver ikke at bevise noget..

Du er staff = DU bestemmer, hvis du mener at det er en urealistisk lov så forhør dig med anden staff om deres mening til loven, syntes han også at den er urealistisk så skal den bare fjernes.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg syntes der burde blive lavet regler for hvad borgmesteren kan tillade sig at lave love om 

 

Jeg ser tit borgmestere have love som “Jeg må parkere hvor jeg vil” - “Gundealers må kun have 1k i profit” også videre - Der kommer flere og flere cases med “Må han have den her lov” oftest må jeg bede borgmesteren om at fjerne loven men han siger så “Find regelen om at man ikke må have den lov”

 

TLDR:

Få lavet regler omkring love borgmesteren må sætte

Altså nu er der jo lavet en regel om at man skal bruge sin sunde fornuft. Så jeg plejer bare og kalde admin hvis borgmesteren laver en dum regel.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/09/2018 den 10:38 AM , Sir Meliodas skrev:

Altså nu er der jo lavet en regel om at man skal bruge sin sunde fornuft. Så jeg plejer bare og kalde admin hvis borgmesteren laver en dum regel.

 

Okay, men jeg har altså dengang jeg var staff stødt på rigtig mange mennesker / spillere som har brug deres fornuft, 
men stadig tænkt at P.E.T må køre som de vil, ved brug af en linje i deres 'BYENS - LOVE'

 

Fordi jobbet Borgmester er i min mening rigtig kedeligt, jeg synes også at borgmesteren skulle have flere rettigheder / privilegier. 
Men problemet er at lige så snart man giver lov til en ting, åbner den ene ting til en masse andre ting, som man pludselig også skal give lov til.


Så jo, jeg kan da sagtens se hvordan at et par eksempler ikke ville skade ved at stå i reglerne.

 

+Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.