Emoyly Skrevet Maj 3, 2016 Del Skrevet Maj 3, 2016 Simpel gunshop jeg lavede, fordi jeg kedede mig... Er lidt en tard til E2, så den er relativt dårligt lavet. Der kan være otte våben, og E2'en registrerer selv pris + profit, og navne på våben. Tutorial kommer når/hvis jeg orker det http://pastebin.com/WJztdTba @name Auto Gunshop v6.1 By Emoyly @inputs E1:wirelink User:entity R1:entity R2:entity R3:entity R4:entity R5:entity R6:entity R7:entity R8:entity Open @outputs U1:normal U2:normal U3:normal U4:normal U5:normal U6:normal U7:normal U8:normal AntalKoeb @persist Gun1:string Gun2:string Gun3:string Gun4:string Gun5:string Gun6:string Profit Farve1R Farve1G Farve1B Farve2R Farve2G Farve2B AntalKoeb Lukket @trigger OPS = ops() if(OPS < 100){ runOnChat(1) A = owner():lastSaid():explode(" ") if(A[1,string]=="!profit" & chatClk(owner())){ hideChat(1) Profit = A[2,string]:toNumber() } if(A[1,string]=="!tl" & chatClk(owner())){ hideChat(1) if(Lukket == 0){timer("SlukEGP",2)} if(Lukket == 1){timer("TaendEGP",2)} } if(clk("SlukEGP")){Lukket = 1} if(clk("TaendEGP")){Lukket = 0 E1:egpColor(600,255,255,255,0)} } if (first()){ AntalKoeb = 0 #Farve 2 Farve2R = 100 Farve2G = 200 Farve2B = 100 #Ik pil Farve1R = 255 Farve1G = 255 Farve1B = 255 Profit = 300 Ejer = owner():name() E1:egpClear() E1:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) E1:egpColor(1,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpMaterial(1,"console/background02") E1:egpBox(2,vec2(256,30),vec2(512,60)) E1:egpColor(2,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(3,""+Ejer+"'s Gunshop",vec2(256,30)) E1:egpAlign(3,1,1) E1:egpSize(3,40) E1:egpBox(11,vec2(256,90),vec2(430,40)) E1:egpBox(12,vec2(256,140),vec2(430,40)) E1:egpBox(13,vec2(256,190),vec2(430,40)) E1:egpBox(14,vec2(256,240),vec2(430,40)) E1:egpBox(15,vec2(256,290),vec2(430,40)) E1:egpBox(16,vec2(256,340),vec2(430,40)) E1:egpBox(17,vec2(256,390),vec2(430,40)) E1:egpBox(18,vec2(256,440),vec2(430,40)) E1:egpColor(11,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(12,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(13,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(14,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(15,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(16,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(17,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) E1:egpColor(18,Farve1R,Farve1G,Farve1B,255) } if(OPS > 400){print("OPS H"+oe()+"j! ("+OPS+")")} if(OPS < 300) { #Priser if(R1:shipmentPrice() > 4000){Pris1=R1:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R1:shipmentPrice() < 4000){Pris1 = R1:shipmentPrice() + Profit} if(R2:shipmentPrice() > 4000){Pris2=R2:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R2:shipmentPrice() < 4000){Pris2 = R2:shipmentPrice() + Profit} if(R3:shipmentPrice() > 4000){Pris3=R3:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R3:shipmentPrice() < 4000){Pris3 = R3:shipmentPrice() + Profit} if(R4:shipmentPrice() > 4000){Pris4=R4:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R4:shipmentPrice() < 4000){Pris4 = R4:shipmentPrice() + Profit} if(R5:shipmentPrice() > 4000){Pris5=R5:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R5:shipmentPrice() < 4000){Pris5 = R5:shipmentPrice() + Profit} if(R6:shipmentPrice() > 4000){Pris6=R6:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R6:shipmentPrice() < 4000){Pris6 = R6:shipmentPrice() + Profit} if(R7:shipmentPrice() > 4000){Pris7=R7:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R7:shipmentPrice() < 4000){Pris7 = R7:shipmentPrice() + Profit} if(R8:shipmentPrice() > 4000){Pris8=R8:shipmentPrice() / 10 + 50 + Profit} if(R8:shipmentPrice() < 4000){Pris8 = R8:shipmentPrice() + Profit} #Guns Gun1 = R1:shipmentName():sub(4) Gun2 = R2:shipmentName():sub(4) Gun3 = R3:shipmentName():sub(4) Gun4 = R4:shipmentName():sub(4) Gun5 = R5:shipmentName():sub(4) Gun6 = R6:shipmentName():sub(4) Gun7 = R7:shipmentName():sub(4) Gun8 = R8:shipmentName():sub(4) function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity,TopLeft:number) { TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (TopLeft ? 0 : 1) BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (TopLeft ? 1 : 2) Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) } if(OPS < 200 & Lukket == 0){ G1 = R1:isShipment() G2 = R2:isShipment() G3 = R3:isShipment() G4 = R4:isShipment() G5 = R5:isShipment() G6 = R6:isShipment() G7 = R7:isShipment() G8 = R8:isShipment() if(G1 == 1){E1:egpColor(11,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(21,""+Gun1+" - "+Pris1+" DKK",vec2(256,90)) E1:egpAlign(21,1,1) E1:egpSize(21,35) if(~User & User & E1:egpButton(11, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris1, Gun1)}} if(G2 == 1){E1:egpColor(12,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(22,""+Gun2+" - "+Pris2+" DKK",vec2(256,140)) E1:egpAlign(22,1,1) E1:egpSize(22,35) if(~User & User & E1:egpButton(12, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris2, Gun2)}} if(G3 == 1){E1:egpColor(13,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(23,""+Gun3+" - "+Pris3+" DKK",vec2(256,190)) E1:egpAlign(23,1,1) E1:egpSize(23,35) if(~User & User & E1:egpButton(13, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris3, Gun3)}} if(G4 == 1){E1:egpColor(14,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(24,""+Gun4+" - "+Pris4+" DKK",vec2(256,240)) E1:egpAlign(24,1,1) E1:egpSize(24,35) if(~User & User & E1:egpButton(14, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris4, Gun4)}} if(G5 == 1){E1:egpColor(15,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(25,""+Gun5+" - "+Pris5+" DKK",vec2(256,290)) E1:egpAlign(25,1,1) E1:egpSize(25,35) if(~User & User & E1:egpButton(15, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris5, Gun5)}} if(G6 == 1){E1:egpColor(16,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(26,""+Gun6+" - "+Pris6+" DKK",vec2(256,340)) E1:egpAlign(26,1,1) E1:egpSize(26,35) if(~User & User & E1:egpButton(16, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris6, Gun6)}} if(G7 == 1){E1:egpColor(17,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(27,""+Gun7+" - "+Pris7+" DKK",vec2(256,390)) E1:egpAlign(27,1,1) E1:egpSize(27,35) if(~User & User & E1:egpButton(17, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris7, Gun7)}} if(G8 == 1){E1:egpColor(18,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(28,""+Gun8+" - "+Pris8+" DKK",vec2(256,440)) E1:egpAlign(28,1,1) E1:egpSize(28,35) if(~User & User & E1:egpButton(18, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris8, Gun8)}} if(G1 == 0){E1:egpColor(11,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(21,"",vec2(256,110))} if(G2 == 0){E1:egpColor(12,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(22,"",vec2(256,110))} if(G3 == 0){E1:egpColor(13,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(23,"",vec2(256,110))} if(G4 == 0){E1:egpColor(14,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(24,"",vec2(256,110))} if(G5 == 0){E1:egpColor(15,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(25,"",vec2(256,110))} if(G6 == 0){E1:egpColor(16,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(26,"",vec2(256,110))} if(G7 == 0){E1:egpColor(17,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(27,"",vec2(256,110))} if(G8 == 0){E1:egpColor(18,Farve1R,Farve1G,Farve1B,0) E1:egpText(28,"",vec2(256,110))} } if(moneyClk(Gun1)){U1 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun1+" for "+Pris1:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun2)){U2 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun2+" for "+Pris2:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun3)){U3 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun3+" for "+Pris3:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun4)){U4 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun4+" for "+Pris4:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun5)){U5 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun5+" for "+Pris5:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun6)){U6 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun6+" for "+Pris6:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun7)){U7 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun7+" for "+Pris7:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(moneyClk(Gun8)){U8 = 1 timer("Sluk",100) AntalKoeb = AntalKoeb + 1 hint(""+moneyClkPlayer():name()+" k"+oe()+"bte en "+Gun8+" for "+Pris8:toString()+" DKK. Antal k"+oe()+"b siden sidste reset: "+AntalKoeb+"",2)} if(clk("Sluk")){U1 = 0 U2 = 0 U3 = 0 U4 = 0 U5 = 0 U6 = 0 U7 = 0 U8 = 0} } if(Lukket == 1){E1:egpBox(600,vec2(256,256),vec2(512,512)) E1:egpColor(600,0,0,0,255)} Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret Maj 4, 2016 Del Besvaret Maj 4, 2016 I dine inputs, outputs, og persists kan du vælge at skrive det sådan: @inputs E1:wirelink User:entity R1:entity R2:entity R3:entity R4:entity R5:entity R6:entity R7:entity R8:entity Open @outputs U1:normal U2:normal U3:normal U4:normal U5:normal U6:normal U7:normal U8:normal AntalKoeb @persist Gun1:string Gun2:string Gun3:string Gun4:string Gun5:string Gun6:string Profit Farve1R Farve1G Farve1B Farve2R Farve2G Farve2B AntalKoeb Lukket Eller du kan vælge at skrive det sådan her: [R1,R2,R3,R4,R5,R6,R7,R8]:entity [U1,U2,U3,U4,U5,U6,U7,U8]:normal [Gun1,Gun2,Gun3,Gun4,Gun5,Gun6]:string da det fylder noget mindre, og har bedre overblik over det, syntes jeg ihvertfald Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan T Besvaret Maj 4, 2016 Del Besvaret Maj 4, 2016 22 hours ago, [EBP] Emil said: if(G1 == 1){E1:egpColor(11,Farve2R,Farve2G,Farve2B,255) E1:egpText(21,""+Gun1+" - "+Pris1+" DKK",vec2(256,90)) E1:egpAlign(21,1,1) E1:egpSize(21,35) if(~User & User & E1:egpButton(11, User, 0)) {moneyRequest(User, Pris1, Gun1)}} else{}.... Du kan skrive dette som if (G1){TING}else{TING} Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
InstanT Besvaret Maj 6, 2016 Del Besvaret Maj 6, 2016 Den er smuk Emil <3 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chutney☢ Besvaret Maj 6, 2016 Del Besvaret Maj 6, 2016 Emløj du har lavet en mini fejl. Alle Kan ændre !profit. Imens jeg var igang med at lave min egen, med samme system, fandt jeg buggen, så jeg fiksede den. A = lastSpoke():lastSaid():explode(" ") if(chatClk() & lastSpoke() == owner()) { if(A[1, string] == "!profit" & lastSpoke()) { Tjen = A[2, string]:toNumber() } } FIXED IN YA FACE! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan T Besvaret Maj 6, 2016 Del Besvaret Maj 6, 2016 if(chatClk(owner())) { A = lastSpoke():lastSaid():explode(" ") if(A[1, string] == "!profit") { Tjen = A[2, string]:toNumber() } } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chutney☢ Besvaret Maj 6, 2016 Del Besvaret Maj 6, 2016 11 minutes ago, Jan T said: if(chatClk(owner())) { A = lastSpoke():lastSaid():explode(" ") if(A[1, string] == "!profit") { Tjen = A[2, string]:toNumber() } } PERFEKTIONIST! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Emoyly Besvaret Maj 7, 2016 Forfatter Del Besvaret Maj 7, 2016 On 5/6/2016 at 23:40, Chutney☢ said: Emløj du har lavet en mini fejl. Alle Kan ændre !profit. Imens jeg var igang med at lave min egen, med samme system, fandt jeg buggen, så jeg fiksede den. A = lastSpoke():lastSaid():explode(" ") if(chatClk() & lastSpoke() == owner()) { if(A[1, string] == "!profit" & lastSpoke()) { Tjen = A[2, string]:toNumber() } } FIXED IN YA FACE! I has fikset the problem! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chutney☢ Besvaret Maj 7, 2016 Del Besvaret Maj 7, 2016 1 hour ago, [EBP] Emil said: Upsi... Fik først fikset det i en senere version... Opdaterer koden når jeg lige orker det... lol. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus Besvaret Maj 7, 2016 Del Besvaret Maj 7, 2016 13 minutes ago, Chutney☢ said: lol. mega loller Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dr.Smitzenber Besvaret Juli 8, 2016 Del Besvaret Juli 8, 2016 Nice tak. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HaniSkilz Besvaret Juli 8, 2016 Del Besvaret Juli 8, 2016 Kan godt lave en tutorial til dette hvis det er noget folk ønsker. Med Venlig Hilsen Jeppe Krogsholm HaniSkilz Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dr.Smitzenber Besvaret Juli 12, 2016 Del Besvaret Juli 12, 2016 On 8/7/2016 at 23:41, HaniSkilz said: Kan godt lave en tutorial til dette hvis det er noget folk ønsker. Med Venlig Hilsen Jeppe Krogsholm HaniSkilz Ja tak det må du meget gerne. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HaniSkilz Besvaret Juli 12, 2016 Del Besvaret Juli 12, 2016 58 minutes ago, Dr.Smitzenber CSGORumble.com said: Ja tak det må du meget gerne. Ligger den op idag eller imorgen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dr.Smitzenber Besvaret Juli 12, 2016 Del Besvaret Juli 12, 2016 4 hours ago, HaniSkilz said: Ligger den op idag eller imorgen Ty. My friend Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar