Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Martus


F1axo

Recommended Posts

Dit ingame navn: Flaxo
Staff ingame navn: Martus

Dit SteamID: STEAM_0:0:122961398
Staff SteamID: STEAM_0:0:83099749

Forklar situationen: Jeg får en bøde på 8000 kroner som åbenbart er en fartbøde som det ikke er og så kalder jeg admin for RDA og så kommer Martus og tager min
case og jeg forklar ham så hvad der skete og han hører ikke efter hvad jeg siger jeg skal sige det 3-5 gange før han har hørt det og han jailer mig så for at
"Spilde hans tid"

Bevis: Har ikke rigtigt noget men i kan måske tjekker nogle logs
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lennart.

 

Du starter en RDA case hvor du siger du ikke ved hvorfor du er blevet arresteret. Jeg siger du har fået en bøde og går hen til betjenten som siger at det var en fartbøde. Efter jeg tjekker chatten fordi du siger at du ikke har fået en fartbøde finder jeg ud af at han ikke har givet en fartbøde(Ved ikke hvorfor men han siger han gjorde). Betjenten fortæller at han satte efter dig fordi du ikke betalte den og gav dig en ny bøde på 8000kr som var 1000kr billigere end den fartbøde som han sagde du fik(Du fik ikke en). Men da han har en fartmåling syntes jeg det er fint han giver en ny bøde på 8000kr. Bøden som du får bliver timeoutet(At du ikke reagere på den). Du siger hele tiden noget nyt til mig som ikke giver mening og efter en snak på 8-10 minutter siger du "nårhh ja jeg var AFK i 2 minutter". Derfor vælger jeg at give dig jail i 300 sekunder for at spilde min tid. Tidligere på dagen i 2 andre RDA cases har du også kaldt admin fordi du ikke har ikke vidst hvorfor du var blevet arresteret, det viser sig så at være din fejl og der får du også jail for at spilde min tid, da du bruger lang tid på at forklare ingenting. Hver gang jeg siger det er din fejl og fortæller grunden siger du noget nyt eller bare det samme.

 

I videoen kan du se at du selv siger at du var AFK i mens du fik bøden.

 

 

Hvis du gerne vil have et hurtigt svar kan du komme på Teamspeak og så kan vi tage den der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.