Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - William Niddell


William Niddell

Recommended Posts

William Niddell - Staff Ansøgning

 

________________________________________________

 

Ingame navn: William Niddell
SteamID: STEAM_0:1:60831634
IRL
fornavn: Mads
Alder: 17 (18, d. 28/09)

 

________________________________________________

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har tidligere haft en masse erfaringer med administrativt arbejde i Garry's mod.
Jeg startede ud på en engelsk darkrp server hvor jeg blev tilbudt et job som jeg selvfølgelig tog imod, dette er dog en del tid siden. Efter lavde jeg sammen med en ven en simpel sandbox server (med en masse dejlige addons) som havde omkring 15-20 spiller ad gangen. Efter sandbox serveren holdte jeg en pause med Garry's mod. Da jeg kom tilbage igen spillede jeg på den daværende Sky-Zero som havde omrking 40-60 spillere ad gangen. Jeg startede ud som mod og arbejdede mig op til Head-Admin imens kom der endnu en pause hvor jeg valgte at sige op på Sky-Zero, jeg begyndte kort tid efter at spille Garry's mod igen, hvor jeg blev tilbudt et job hos Sky-Zero da der var problemer med staff-teamet. Jeg tog imod deres tilbud, men serveren lukkede en 1 måned efter. Jeg har senere siddet og arbejdet lidt på nogle servere, ikke så meget for at udgive dem, men mere for at få erfaring inde for emnet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg ville være en del af staff-teamet da jeg mener jeg kan give en del af min tid til at hjælpe andre spillere som har brug for hjælp, ligemeget om det er fra et lille til et stort problem. Jeg mener jeg kan tilbyde en hjælp som andre måske ikke har, dette er fra tidligere erfaringer med både ledelse, men også bare generalt administrativt arbejde og tage beslutninger. Samtidig kan jeg tilbyde modenhed som der mangler hos nogle personer, jeg kan holde hovdet koldt i pressede situationer. Jeg er god til at omformulere mig hvis jeg ikke har fået forklaret mig ordenligt første gang.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeps, jeg har kendskab til ULX og dets kommandoer, pga. mit tiligere arbejde på forskellige Garry's mod servere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg føler selv at jeg er god til at formulere mig både skriftligt, men også mudtligt, somsagt er jeg god til at omfourmulere mig hvis en person ikke lige forstår mig første gang. Jeg fortrækker selv at bruge min mic da det både er nemmere, men man samtidig også kan høre om folk mener noget seriøst eller laver sjov, hvilket kan være svært i chat.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på en del tid. Weekenderne er hvornår det nu passer og lyster. Mine hverdage går på skole og arbejde, se på skema under, kan dog ikke sige i forhold til lektier, opgaver, osv.

 

Mandag: 15-22

Tirsdag: 16-22

Onsdag: 15-22

Torsdag: Arbejde

Fredag: 15-22

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis i mangler flere informationer er i velkommen til at kontakte mig enten på tråden eller via pm.

 

 

- William Niddell // Mads

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Før var der ikke svaret på ULX Sproglige kompetencer og andet information 

Ja, det ved jeg godt, men kom til at trykke forkert så den kom til at blive udgivet før tid. Men skulle jo lige blive færdig med det andet, haha

2 minutter siden, Janick Larsen skrev:

Hey William

 

Jeg har valgt at give dig Neutralt Rep

Har ikke set dig inde på serveren

Ved ikke hvordan du er som person/ Hvordan dit rp er

 

Held og lykke 🙂

Undskyld, men hvad er formålet med "Neutralt rep", altså jeg har ihvertfald set dig derinde om du så har set mig det kan jeg jo så ikke svare på. Og det kræver også at vi har en samtale før du kan finde ud af hvordan jeg er som person. Men ihvertfald tak for dit post 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.