Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bonzia - Staff ansøgning


Bonzia

Recommended Posts

STAFF ANSØGNING

 

Ingame Navn

Bonzia

SteamID

STEAM_0:0:228404379

IRL Fornavn:

Benjamin

Alder

Jeg er 13 år gammel

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity

Jeg har endnu ikke haft chancen for at prøve at være del af et staff team i Garry’s mod endnu det er også derfor jeg vælger og søge ind til Stavox Staff team, dog har jeg prøvet at være Moderator på danmarks største Minecraft server, som hedder SuperAwesome, men på serveren som Moderator, lærte jeg hvordan man kommunikere og forstår hvordan man tager beslutninger i grupper og generelt mig selv, og hjalp mange spiller om dagen med at deres server virker. Men ellers har jeg ikke som rigtig som prøvet at være Administrerer før 

 

Hvorfor skal du være en del af staff teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøger

 

 

Jeg er en venlig person som er glad og kunne ikke ønske at gøre andre folk ondt eller være ond imod, men jeg er en person som har grænser og kan bliver sur hvis folk pisser på mig og hvad jeg siger, Jeg har min egen mening omkring. Jeg siger altid min mening og sådan er det, hvis du ikke kender mig, så tænker du sikkert at jeg underlig, men altså hvis du faktisk kender mig og spiller  sammen med mig, ved du også hvordan jeg er..   Jeg er retfærdig fordi at jeg høre på alle´s forklaringerne og  tager mig tid til hver case så den bliver Retfærdig. Jeg holder ikke med nogen i en case, selvom jeg skulle straffe en af mine venner ville jeg stadig give ham en straf. Jeg er en hjælpsom person, som altid er klar til at give en hånd selvom det er slavearbejde. Jeg er super glad for at jeg kan hjælpe folk,  jeg er imødekommende over for folk og jeg er general en  rigtig flik gut hvis du kender mig godt Jeg er fin nok til at kommunikere da jeg lærte at kommunikere på en dansk minecraft server hvor jeg sad med andre staffs og skulle koordinere nogen ting sammen, 

 

Jeg ville gerne være en del af staff teamet fordi at jeg kan Kommunikere, jeg er hjælpsom, og retfærdig. Jeg er god til at holde mit hoved kold i pressede situationer, Jeg har en smule erfaring med at være Moderator. Jeg tager mit job som staff seriøst og troller ikke rundt, jeg ville på ingen måde abuse min magt som men får når men bliver staff, Men altså det ville alle jo sige? Jeg er et positiv menneske og jeg ser altid noget god inde i nogen folk, så selvom de har lavet mange fejl, ville jeg stadig tro de har en lille chance. 

 

Jeg følger at jeg kan bidrage med at der ville være nogen flere staffs online om natten, morgen, og aften, da jeg ikke rigtig har noget andet at tage mig til udovre min skole.

Jeg bruger min tid på stavox image.png.c79a6770f39de797b731bd432d846f77.png og de fleste er på stavox image.png.4bd5e3ad2c5a8ec8c034c9139aaed7ff.png Jeg ville til en hver tid stoppe mit rp for at kunne tage nogen case og hjælpe andre spiller med deres problemer, jeg har ikke noget imod om det er en Failrp case eller en cdm case FX. Jeg er frisk på alt - Selvom der er mange spiller på og jeg er den eneste staff online, ville jeg holde mit holde koldt og tage de case som nu kommer med ro og orden. så de kan kan blive afsluttet på en rigtig og behagelig måde. 

 

 

Har du kendskab til ULX eller tidligere erfaring

 

Nix jeg har ikke sådan rigtig noget erfaring med ULX, men dog kan jeg godt de fleste commands og hvordan virker.. men jeg er altid frisk på at lære nye ting

 

På hvilken tid om dagen har du mulighed for at være på

image.png.c88ca9fa64d33afc664010a8467a860b.png

Jeg ville sådan holde dette skema medmidre at jeg skal noget - så ville jeg selvfølgelig  melde det til HOS hvis det tager nogen dage fx

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt? bruger du din mic ofte

 

Jeg bruger min miktrofen hele tiden ingame medmindre den er i stykker... i cases osv, eller når jeg bare snakker med folk på teamspeak. Jeg ville selv mene at jeg har styr på det danske sprog mundtligt, jeg stammer når jeg bliver nervøs, man min skriftlige. skulle der ikke være noget problem.

 

Andet relevant information omkring dig

 

Som nogen nok ved har jeg ikke være på i noget stykke tid, men det er der også en god grund til.. Jeg kommer ikke til at være så aktiv i starten af September måned, Men jeg prøver at være så aktiv som mulig.. Hvis HOS ville vide denne grund så må i lige skrive... da det er en smugle personlig som ikke skal ud til alle folk... MEN i må have det godt alle sammen! tak fordi du gad og læse min ansøgning

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, VaperKongen4D skrev:

-Rep grund: Kan ikke reglerne, Og ser ham ik ham moden nok hvis jeg skal sige det fra min side.

For det første kender jeg dig slet ikke.... for det andet kan jeg sagtens godt reglerne.. og jeg ville selv mene at jeg er moden nok til dette job?. Hvad for nogen regler kan jeg ikke? og hvorfor synes du ikke at jeg er moden nok?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, VaperKongen4D skrev:

Okay Bonzia så bevis det fra din side du ik Rda alle sammen igår vel 🙂 god dag og held og lykke med din ansøgning fremad rettede

 For det første, følger jeg efter jer fordi i ikke køre så godt, for det andet begynder din pet agent at skyde på mig.. derfor arrester jeg ham.. jeg arrester dig fordi du ikke er i cellen og har en keypad cracker framme 😉 Håber du forstår nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.