Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Bigno


Bigno

Recommended Posts

Ingame navn:

Bigno

 

SteamID:

STEAM_0:1:51246148

 

IRL fornavn:

Jacob

 

Alder:

14, Fylder 15 den 7 September.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har haft erfaring med administrering på en engelsk Twitch.tv kanal ved navn @Frost_, som havde op til 300 seere i den tid jeg var moderator. At være moderator på denne ret store Twitch.tv streamers kanal har lært mig at arbejde hurtigt under præs og at holde det med ro selv når det er hårdt og der er meget der skal gøres.

Har også erfaring med at administrerer en Prison/GTA stil Minecraft server ved navn Oblivion som var ejet af en dansk Twitch.tv streamer ved navn @Kleypex. Serveren var rimelig populær med op til 50 spiller på, på en gang. At være administrator på en okay populær Minecraft server har jeg lært at fange spillere med hacks og/eller mods og give dem den straf der er nødvendig.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har spillet på Stavox i en god mængte tid (omkring 750 timer.) og med en 100% ræn ban-historik føler jeg at jeg er meget klog på reglerne og generalt moden.

Jeg tager aldrig frustationer ud på andre spillerer på Stavox. Jeg har lært at tage et skridt væk fra min computer og træjke vejret, hvis nødvendigt. Som resultat er jeg typisk tålmodig og forestående omkring andre spillere.

Jeg har en god mængte erfaring i at være en administrator og jeg føler at jeg er flink og hjælpsom med de fleste, men også hård og skarp til at fange folk der bryder reglerne.

Som alle andre kan jeg ikke lide regl-brydere og jeg tror min gejst for at straffe dem der fortjener at blive straffet ville gøre mig til en helt udmærket moderator på Stavox.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej, jeg har ikke meget erfaring i de forskellige commands. Kender dog de simple ting (!xban, !goto, !jail, !cb osv.).

Tror næmt jeg ville kunne lære de andre commands. Er meget lærevilig.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er helt udmærket til at formulere mig skriftligt og mundtligt, når jeg snakker med andre spillere op Stavox.

Bruger altid min mikrofon når nogle snakker til mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har unormalt meget fritid af grunde skrevet nede under i information om mig, jeg har kun skole Tirsdag: 8:00-9:30 og Fredag: 9:45-12:45. Jeg har muglighed til at være på næsten alt andet tid.

Mine sove tider er dårlige så jeg er ofte oppe til sent op på natten. Syntes personligt det kan være ret irreterende så snart at der ikke en administrator, senere på aftenen, siden det er der de fleste regl-brydere slår til.

Jeg tror jeg ville kunne være en stor hjælp i specialt de tider.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har High Functioning Autism Syndrome mere specifikt Asperger.

Denne form for Autisme gør mig ikke meget anderledes socialt, det betyder bare at jeg kan miste meget energi af at gøre ting som at gå i skole, handle ind eler bare generalt forlade mit hus.

Heldigvis er at være på computeren min "afslapning", så jeg er ligesom alle andre når jeg er på Stavox, ser Youtube, ser Twitch eller alt andet på computeren.

 

Tak for din tid, glæder mig til at høre jeres feedback.

- Bigno / Jacob

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Hermione skrev:

Virker Some en fin nok gut men dog ser jeg dig ofte i cases

Tak for dit feedback Hermione! Jeg vil gøre mit bedste for at skabe mindst muligt problemer med andre spillere.

- Bigno

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Bot Mads skrev:

- Rep

Ser dig tit i case -

Hører ikke godt om dig.

Men du er så aktiv.

Tak for dit feedback Mads!

Men undskyld jeg spørger hvem er du endelig? Altså hvad er dit ingame navn? :)

Og kan du sige noget om hvad du høre om mig så jeg kan prøve at forbedre mig i fremtiden?

- Bigno

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bigno skrev:

Tak for dit feedback Mads!

Men undskyld jeg spørger hvem er du endelig? Altså hvad er dit ingame navn? 🙂

Og kan du sige noget om hvad du høre om mig så jeg kan prøve at forbedre mig i fremtiden?

- Bigno

Hej Bingo. Jeg hedder Mads Andersen ingame + har fået af vide at du scammer og snyder folk og du sidder hele tiden i case.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bot Mads skrev:

Hej Bingo. Jeg hedder Mads Andersen ingame + har fået af vide at du scammer og snyder folk og du sidder hele tiden i case.

 

Tak for svaret, det jeg ked af at høre da jeg ikke føler jeg har scammet nogle, men jeg vil prøve at forbedre mig i fremtiden og sørge få at ingen føler at jeg har snydt dem.

- Bigno

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

God ansøning!

Håber det bedste for dig!

BORTSET FRA AT DU RAIDER MIG IGEN!!!!

 

❤️

På 31/08/2018 den 7:07 AM , Bjørnen skrev:

Jeg har ikke spillet så meget med dig Bigno, men du virker flink. Vi taler sammen næsten hver dag og du holder en stille og rolig stemme.

Hvordan har du ikke spillet med ham så meget? Men alligevel spiller med ham hver dag?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, xKow skrev:

+rep

God ansøning!

Håber det bedste for dig!

BORTSET FRA AT DU RAIDER MIG IGEN!!!!

 

<3

Hvordan har du ikke spillet med ham så meget? M;en alligevel spiller med ham hver dag?

Jeg kan godt tale med ham på TS, men det behøver dog ikke betyde at jeg spiller med ham

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke ændre på min post længere, men jeg kan lige adde at jeg er 15 nu :)

eller teknisk set først om 3 timer men det tæller :D

52 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

+REP

 

  • Flink
  • Moden
  • Aktiv
  • Fed accent
  • Kender reglerne
  • Nice at snakke og spille Minecraft med

Tak Mads! Er meget glad for du kan lide min accent ;) Kan også godt lide at spille med dig!<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.