Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mickey Mouse - Staffansøgning


Mickey Mus

Recommended Posts

Hej @Vito.
Det er helt okay, men jeg har det problem med jeg er mest aktiv idag og så på fredag for jeg tager til berlin imorgen og til på fredag, men hvis du frisk så kom på ts og hyg. 😄

32 minutter siden, Vito skrev:

Hej Mickey Mouse

 

Jeg har ikke personligt lagt mærke til dig på serveren, og det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. Dog er det lidt svært at skulle skrive en længere mening, så med mindre du lige viser dig frem de næste par dage, bliver min mening stadig neutral. Held og lykke med din ansøgning.

Hej @Vito

Det er helt okay, jeg er ellers meget aktiv på rockford så bare kom ind og snak med mig på ts hvis du får lyst ;D
-Mickey Mus

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP.

 

Inden at jeg skriver mine punkter, så er det noget jeg gerne lige vil pointer. Bruger 1 og Bruger 2

Disse 2 bruger ser ret meget ud til at være lavet, med kun det formål at skrive en positiv kommentar på din ansøgning. Så jeg syntes at det virker lidt mistænksomt når jeg ser det, men jeg kan selvfølge måske godt tage fejl.

 

Når men her er mine punkter

  • Jeg syns ikke jeg har set dig været særlig meget aktiv på det seneste. Men kan selvfølge godt bare være mig.
  • Kender ikke rigtig din personlighed, så derfor får du ikke et -REP, men et neutralt rep.
  • Da jeg ikke rigtig ved særlig meget om dig, så har jeg heller ikke rigtig nogle former for - eller + at give dig. Så dette var alt jeg vil sige.

Så Held og Lykke med din ansøgning  🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Neutralt REP.

 

Inden at jeg skriver mine punkter, så er det noget jeg gerne lige vil pointer. Bruger 1 og Bruger 2

Disse 2 bruger ser ret meget ud til at være lavet, med kun det formål at skrive en positiv kommentar på din ansøgning. Så jeg syntes at det virker lidt mistænksomt når jeg ser det, men jeg kan selvfølge måske godt tage fejl.

 

Når men her er mine punkter

  • Jeg syns ikke jeg har set dig været særlig meget aktiv på det seneste. Men kan selvfølge godt bare være mig.
  • Kender ikke rigtig din personlighed, så derfor får du ikke et -REP, men et neutralt rep.
  • Da jeg ikke rigtig ved særlig meget om dig, så har jeg heller ikke rigtig nogle former for - eller + at give dig. Så dette var alt jeg vil sige.

Så Held og Lykke med din ansøgning  🙂

Det er helt okay, nu ved det ik om du spiller på rockford for sidder derinde dagligt! Og har ingen idé hvem ham bruger du snakker om er men er du i tvivl om nået så du velkommen til at pm mig på ts/forum/ingame/steam.

Men tak for din feedback

-mickey mus

1 time siden, rotten<3 (DK) skrev:

+rep kan sit rp 

Tak rotte!:) ❤️

Sætter stor pris på det!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.