Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mickey Mouse - Staffansøgning


Mickey Mus

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mickey Mouse
SteamID:  

STEAM_0:0:213945594
IRL fornavn: 

Mikkel (Sørensen)
Alder:  

Jeg er 15, født den 19 maj 2003

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja det har jeg, jeg har prøvet det et par gange. Efter de gange har jeg lært og formulere mig godt og blive god til at hjælpe folk, holde en lav tone og være imødekommende

jeg har været tidligere staff på

Sentex hvor jeg var Senior admin, men den lukkede fordi mangel på tid og spillere

Skylinerp hvor jeg var tidligere developer og head admin, den er jeg ik inde på mer for den var useriøs og den lukkede fordi de ik kunne finde ud af at håndtere det

 

Har os været admin på en Fivem server hvor jeg os lærte en del med at hjælpe folk, sætte mig meget ind i fejl der kan komme og få det bedste ud af værste,

jeg har lært at håndtere mange forskellige cases, hvor det kan være virkeligt svært at holde hoved koldt men det alligevel lykkes mig

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgninger fordi jeg er
-Rolig 
(altså jeg er ikke aggressiv og fare op hvis folk ikke opføre sig ordenligt jeg er stille og snakker roligt til dem)
-Ansvarsfuld (jeg står ved de fejl jeg laver, og altid har min egen mening så man ikke bare tar den lette nej)
-Imødekommende (jeg er altid imødekommende for folk der os er det ved mig jeg er glad nå jeg kommer over til dem og prøver og komme derfra med et smil og en god fair beslutning)
-Hjælpsom (jeg elsker og hjælpe folk jeg gir aldrig op før jeg har fundet en god beslutning der er fair for alle)
-God til reglerne (jeg gør alt for at holde mig til reglerne)
-jeg er god til at kommunikere med folk så vi ikke misforstår hinanden og ikke ender med at tale grimt om hinanden
-jeg er altid ærlig, for jeg mener selv man kommer længst med ærlighed
- jeg vil gøre alt for at det bliver fair for alle

 

Jeg kan bidrage med en del til staff teamet

Jeg vil stoppe alt jeg har gang i for at tage cases så folk ik blir sure over de skal vente i mega lang tid for kender føelsen

jeg har en del timer på stavox, så vil mene jeg kender reglerne godt og jeg er mega aktiv så er der altid hvis  man skal bruge mig og vil gøre alt jeg kan for at det ender godt for mig, staff teamet og spillerne

Nå jeg tager cases så kender jeg ik mine venner og mit gang, for vil ik lave forskel på folk og få en straf

er altid aktiv og hjælpsom! 😄

er god til at holde hoved koldt og arbejde i press

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har en del erfaring i ulx da jeg jo har været tidligere staff på nogle andre servere hvor jeg så os lærte de nye det og vil mene jeg stadig er god til det selvom det er lidt tid siden.

jeg kender en del til det efter jeg har været på de servere og jeg er lære nem og parat til at lære så hvis jeg tvivler på nået er jeg ik bange for at spørge eller sige det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Ja, jeg går for det meste efter at bruge micen og formulere mig så folk ved hvad jeg mener og ik ender med at mis forståe mig, kan os bruge chatten men gør det ik så tit for jeg er lidt ordblind(ik så meget) så vil helst bruge miccen, så folk bedre forstår en

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Altså jeg er på hver dag så meget jeg kan,

Mandag 15:30 - 22:30

Tirsdag 15- 22:30

Onsdag 16:30 - 22:30

Torsdag 15:30 - 22:30
Fredag 14:30 - 02:00

Lørdag/Søndag 10:00 - 02:00

Jeg er så meget på som muligt

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er ordblind, ellers har jeg ik rigtigt nået

Ved godt der er ekstremt meget lort på min strafhistorik men jeg har ændret mig meget og har taget mig meget sammen

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

-Meget god spiller

-Kan RP

-Tager hensyn til de andre spillere 

-Kan alle regler ind og ud

-Han er mega aktiv 

-Hjælpsom da jeg startede var han med til at hjælpe mig ind i regler 

-Han er altid sød og imødekommende, men selvfølgelig har han også en grænse men man skal langt ud før den kommer 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mickey Mouse

 

Jeg har ikke personligt lagt mærke til dig på serveren, og det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. Dog er det lidt svært at skulle skrive en længere mening, så med mindre du lige viser dig frem de næste par dage, bliver min mening stadig neutral. Held og lykke med din ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.