Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - FråderJens


Jenss

Recommended Posts

Ingame navn: FråderJens


SteamID: STEAM_0:1:88681354


IRL fornavn: Daniel


Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har tidligere været staff på et par servere som jeg blev træt af pga. de andre staff så jeg tænkte at denne server har admins som jeg tror jeg ville kunne have det meget bedre med, jeg har også haft min egen server dog over kort tid da jeg ikke havde økonomien til at holde den kørende, derfor savner jeg virkelig at være staff igen og da jeg har rimelig mange kontakter på serveren tænker jeg det ville være en god mulighed 🙂

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Fordi jeg har godt kendskab til serverens regler og jeg syntes jeg er god til at snakke med folk og opklare cases for tidligere servere og er også god til at holde fokus fra cases og undersøge cases grundigt igennem.
Jeg er en Glad og Venlig dreng som er glad og positiv
Har også ca 250 timer på stavox 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har tidligere erfaring med ULX, da jeg selv havde det på min server og det var også på de servere jeg var staff på så har rimelig godt styr på ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt og mundligt, bruger også tit min mikrofon til at kommunikere med andre på serveren

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har lidt blandet skema men har maks skole til omkring en 15:30 ca og skal træne alle dage undtagen Lørdag så har rimelig meget tid til at spille på serveren
Mandag 8:20 til Max 15:30 + 1 times træning 
Tirsdag 8:20 til Max 15:30 + 1 times træning
Onsdag 8:20 til Max 15:30 + 1 times træning

Torsdag 8:20 til Max 15:30 + 1 times træning

Fredag 8:20 til Max 15:30 + 1 times træning

Lørdag Hele dagen 

Søndag Søndag Cykler jeg 1 times tid men ellers hele dagen også

 

Har også et fritidsjob som jeg måske har ca 2-3 vagter om ugen fra 21-00
Så inden arbejde har jeg også mulighed for at komme på et par timer
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg vil gøre mit bedste for at holde mig fri for jails men jeg har dog et par jails hvilket jeg er ked af men forsøger at rette op på dem hen ad vejen 🙂

Tak fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning håber i vil kontakte mig 🙂 

Venlig hilsen
FråderJens

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Vito skrev:

+rep Mester

 

Du virker sku som en god og fornuftig fyr, og så kunne det være rart med nogle flere over 15 år. 

❤️

4 minutter siden, Reimer skrev:

+Rep 

- god ven 

- Flink

-tit online

 

Mvh Reimer

❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bjørnen skrev:

+REP

Du virker til at have styr på det hele, men ikke nok med  det er du også flink. Du kan også reglerne

 

//Bjørnen

❤️🤗🤗

2 timer siden, BEDST I VERDEN TIL CS GO (DK) 13 skrev:

+Rep 

kan sit rp

 

❤️🤗😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.