Hop til indhold
Stavox

[Solved] bozzede adem


Det Geo

Recommended Posts

dav er blevet uretfærdigt banned fordi admin mener ikke jeg har mic når det ham der ikke har nogen. Mig og min ven var på patrulje så køre vi rundt ved mesa lejlihnedern vi ser så en sort porchse holde på gang stien ind til mesa leglighender der er så en admin der bygger på græsset og hans bil holder ved siden af som ulovlig parkering mig og min kollega vælger så at tage bilen ned til politistatioen men adminen tager så fat i bilen uden at give sig til kende eller noget jeg taser så ham en gang så køre min kollega væk med bilen og så tager adminen fat i den igen så derfor arrester jeg ham fordi det er jo ikke rigitg rp at han gør det men så kommer han så igen admin og banner mig i 1414 min tror jeg og grunden er at jeg har ingen microfon som jeg har men admin snakkede slet ikke admin hed revy x eller noget i den stil

🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.