Hop til indhold
Stavox

[Solved] Allierede gang ting.


xkow

Recommended Posts

Har en idé, hvor der måske kunne være en "alliere med andre gangs" knap eller noget i den stil, under !gang menuen.

 

Tænke bare det ville være lidt federe for dem som havde to gangs, og gerne gad arbejde sammen.

Jeg håber det vil blive en ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hvad skal det kunne gøre?

 

11 minutter siden, xKow skrev:

Så der måske var en tavle, der viste eks, hvem man var allierede med.

Jeg tror at Ultra mener hvad er dens funktion, hvad skulle man få ud af at være allieret med folk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bims skrev:

 

Jeg tror at Ultra mener hvad er dens funktion, hvad skulle man få ud af at være allieret med folk. 

Ved det ikke rigtigt, tænkte bare på at man havde en eller anden "liste" der så viste hvem man var allierede med, så alle i ens gang var klar over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, xKow skrev:

Ved det ikke rigtigt, tænkte bare på at man havde en eller anden "liste" der så viste hvem man var allierede med, så alle i ens gang var klar over det.

Men, skal det kunne noget særligt? Hvor man fx er en kategori under smart doors hvor du så kan adde allierede? Eller hvad skal det kunne, skal det bare være en tavle så kan du skrive det i dit MOTD

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Men, skal det kunne noget særligt? Hvor man fx er en kategori under smart doors hvor du så kan adde allierede? Eller hvad skal det kunne, skal det bare være en tavle så kan du skrive det i dit MOTD

Man kunne vel godt det der med smartdoors, og ellers så ja, så kan man bare ligeså godt bruge MOTD.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Men, skal det kunne noget særligt? Hvor man fx er en kategori under smart doors hvor du så kan adde allierede? Eller hvad skal det kunne, skal det bare være en tavle så kan du skrive det i dit MOTD

Man kunne også bare tilføje ganget under "Gang" 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Jeg tænker at gangs allerede er riiiigeligt overpowerede, i forhold til at hjælpe hinanden med at skyde folk osv.

Og hvis man gerne vil have et skilt, kan man jo altid lave det i E2.

Det er jo heller ikke fordi det er svært at tilføje et ekstra gang til ens smartdoor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.